Gå til innhold

BMW 7-serie 1995-1997.

Ranger emnet


le0n

Anbefalte innlegg

Jeg har nylig kjøpt en BMW 728 IA. Går meget godt den. Jeg valgte den istede for en 730 pga bensinforbruket hehe. Den bruker allerede mye fra før lissom.

Jeg har hatt min i 2 uker og er veldig fornøyd. Kjører 285/35/18 og 275/35/18 på min. Funker fett =) En kompis fikk på 22" på sin 730 . Så j bra ut men ja hehe blir svært.

Har div bilder her men ekke sikker på hvordan jeg får lagt dem ut. :smilbmw:

kan det være tom du tenker på? :P

 

http://www.photobucket.com og kopiere IMG linken! =)

Bmwccn #7477

Bmw E39 520I(solgt)

Chevrolet G30 Starmaster(solgt)

S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

senk, soting av vinduene og no eksos! da har du kommet langt! =)

20" felger helst ikke bling! :)

 

hehe ja skal iallefall få sota vinduene . Må få senka den litt etterhvert også. Men litt short on cash nå hehe. Men synes ikke den ser gæern ut med de felgene som står på nå. var 245/45/18 forann . Tok feil, Men er fortsatt 285/35/18 bak da =):partyon:

André

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:web hehe ja får vel det da hehe. Hvor mye koster det a mon tro?

 

 

så en fikk 50mm senkesett til ca 2600 i sweden.

 

Håpløse biler dette når det gjelder senking.

 

Hadde selv 20" med lavprofildekk og mye senk..men alikevel var det "luft"/avstand imellom dekk og hjulbue foran.

 

21" felg tror jeg blir passe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 6 months later...
Hvordan er det rust på disse BMW 7-serie ?

 

Tenker da på års model fra 1995 og opptil 1999 ? Noen svakheter ellers på disse bilene?

 

Hvordan er det å senke på en f.eks 728i ? Hvor mye er akkurat passe liksom , hvis en f.eks skal bruke mellom 19"-21" felger ?

 

 

Svakhetene på disse bilene er som sagt tidligere her, de er store å tunge og det blir klart mer slitasjer på en såpass stor bil. MEN, det er verdt det! Synes jeg..

 

Jeg har fått inntrykk av at E38 og E39 har mye likt med seg og derfor også mye av de samme problemene.. Rust er vel et generelt problem på eldre biler, så ville sjekket hjulbuer, tatt av lista nederst på dørene og sett etter der, bagasjelokk, vet ikke hvordan det er med rust under panseret på disse bilene, men er sikkert ikke dumt å sjekke. Dog er dette bagatellrust i grunn, men alikevel bør det fikses om man skulle finne dette på en evt bil!

 

Dette er vel bilen til Andrè i denne tråden det er snakk om her, den er vel også forøvrig til salgs på autodb.no

 

Per snakket om at du, Andrè, var heller usikker på salg nå som sommerhjulene er kommet på.. Det skjønner jeg godt! For denne bilen kler de felgene utrolig godt! Og det virket også forøvrig som en veldig god bil!

 

Er vel kanskje ikke til å legge skjul på at Arne, (tidl.eier) har vært pedantisk med denne bilen og behandlet den bra!

 

mvh

 

Richard

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår