Gå til innhold

Nye Lexus IS250

Ranger emnet


Toyota R

Anbefalte innlegg

Starter tråden med fy flate bare! Jeg og en kompis var å testet den i dag, nå er det 208 hester, enda bedre utseende(de har kuttet ut "lexus-lykter"! Synd siden de hadde originalen) ALT tenkelig utstyr og bakhjulstrekk! Var en utrolig rå bil! http://www.lexus.no/lexus_cars/is_new/gallery/gallery/images.asp

Så for de som har noen kroner til overs kan jeg virkelig anbefale denne!!

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått vært og prøvet en selv ennå, men fytti katta for en lekker bil ja. =)) I mine øyne er denne bilen så dørgandes schtilig at noen som helst form for styling er totalt unødvednig. Ferdigstylet bil rett fra fabrikken =) Om jeg skulle kasta noen ekstra kroner på denne bilen, måtte det vært på nye felger, eventuell senking og rosinen i pølsa; Denne bilen har noen nydelige linjer i karosseriet som er som skapt for et heftig 2farga oppsett basert på en av originalfargene, forttrinnsvis en mørk farge. Kanonbil =))

Her er'e noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IS220d koster 464.000kr (2,2liter Diesel rekke4 med D-cat , 177hk og 400Nm)

IS250 koster 526.000kr (2,5liter V6 med Dual VVT-i, 208Hk og 252Nm)

 

Man får en IS350 også med 310Hk .. men det er bare i USA og japan..

IS220d er første Lexus ever med 4sylindre og diesel.. tilbys bare med manuell kasse

I Usa selger de også IS250 AWD..

begge girkassene som er tilgjenglig i nye IS er 6trinn

 

Nye IS ble kåret Beste "executive" i Top gear magazines "Årets biler 2005" kåring

Vant fordi den gikk en egen vei og det var vellykket.. ikke lengre en 3serie kopi..

Selv om alle er enig at den ikke er like sportslig som 3serien er alle også enig at når du kjører den driter du så jævla lagt i det..

noen omtaler den som den første japaneren med sjel...

 

kan vel legge til en liten ting til.. morra mi vurderer en, og hvis hu kjøper blir den i "Amberley Gold" :P

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om alle er enig at den ikke er like sportslig som 3serien er alle også enig at når du kjører den driter du så jævla langt i det../QUOTE]

 

Hehe, som om jeg skulle sagt det selv =)) Har alltid likt BMW jeg az, men nye IS hadde jeg valgt før BMW hvilken som helst dag. Hadde heller hatt to stk IS250/350 enn 1 stk M5 =)

Her er'e noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du bare begynne å ramse opp alle likhetene du :hello:

 

Altså.. bilen er ikke lik..

Men det er noen likhetstrekk.. hvis du ser på hvordan den bakerste ruten går litt fremover igjen der den avsluttes.. typiskt BMW..

Hvis du ser hvordan fronfangeren er utformet.. så er det litt av de samme profilene som e60 m-tech har rundt sprederene..

Baklyktene... er en halv e60 lykt :D

 

IS200 ligna jo ikke akkurat på e46 heller.. men det ser ut som at de har sikta mer etter 5-ern enn 3-ern denne gang.. :)

 

Det er jo ikke akkurat noen hemmelighet at Lexus hele tiden har prøvd å konkurere mot BMW med sin IS serie..

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

 

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei .. det du tenker på kalles "Hofmeister kink" .. og den er veldig spesiel på BMWene .. alle produsenter har noe som ligner men BMWsin er veldig spesiell..

Hofmeisterknick-e36.jpg

det området på nye IS er faktisk hentet fra Toyota 2000GT .. og er helt spist ..

(toyota 2000GT ble forresten designet av en BMW designer)

Frontfangeren ligner jo ikke i det heltatt! snakk om å gripe etter strå..

og baklykta er designet etter de gamle frontlykta :P er litt moromt..

 

Skal vi snakke om E90 .. med sine Nissan primera baklykter og tudenes kjedligeste interiør?

Skal også prøve å finne et bilde jeg tokk for å vise folk hvor feil folk tar om gamle ..

det var min + onklen min sin gamle 525 og en IS200.. folk sier den er en kopi.. men det er som å si at mini er en kopi av golf.. må se de hvedsidenav hverandre før du kan kommnetere vetu

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår