Gå til innhold

Audi

Ranger emnet


rasingmaskin

Anbefalte innlegg

Så en knall gul Audi S4 B5 og en Sportsblå Audi Coupe '85 (Quattro eller GT, er ikke helt sikker) parkert ved drivethroughen ved McDonalds på Ullevål/Sogn i forigårs. Noen som vet noe om disse? De stod parkert rett ved siden av hverandre, og S4ern er kanskje det mest strøkne jeg har sett i hele mitt liv og lakken på Coupeen var helt rå.

 

Kult å få vite litt om dem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne..?

 

main_95630772241fe464f6ea4d.jpg

 

main_115203693541e6f21040439.jpg

 

Kan høres ut som to stykker i VW Audi Club'en, dersom S4en gikk på hvite skilter.. Er vel over 300 hester i den vertfall..

Edit; Det var forøvrig lokal-treff for VW Audi der på det tidspunktet, så du kunne sett litt flere også.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne..?

 

main_95630772241fe464f6ea4d.jpg

 

main_115203693541e6f21040439.jpg

 

Kan høres ut som to stykker i VW Audi Club'en, dersom S4en gikk på hvite skilter.. Er vel over 300 hester i den vertfall..

Edit; Det var forøvrig lokal-treff for VW Audi der på det tidspunktet, så du kunne sett litt flere også.. :)

 

 

Den bilen står parkert i etterstadsletta nr ca 41-45, er lekker den...

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bilen står parkert i Oslo et sted, er lekker den...

Hva med å ikke legge ut adressen på slike biler..? :)

Er vel ikke alle som har like rent mel i posen, og slike biler er vel ofte ganske attraktive, selv om jeg mener denne skal ha diverse morsomme anti-tyveri-greier innstallert..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ikke legge ut adressen på slike biler..? :)

Er vel ikke alle som har like rent mel i posen, og slike biler er vel ofte ganske attraktive, selv om jeg mener denne skal ha diverse morsomme anti-tyveri-greier innstallert..

 

Den er nok sikkert ganske bra sikkret ja... men fordet..

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ikke legge ut adressen på slike biler..? :)

Er vel ikke alle som har like rent mel i posen, og slike biler er vel ofte ganske attraktive, selv om jeg mener denne skal ha diverse morsomme anti-tyveri-greier innstallert..

 

Hadde den stått i en garasje, da sier jeg greit.. men den står jo ute i en vei kant hvor det kjører flere tusen biler forbi hver dag...skjønner ikke hva som er så farlig med å fortelle om hvor en bil står, så lenge den ikke er gjemt bort..

Tviler på at det er noen som leser forumet for og stjele en bil..det finnes 100 andre lettere måter og finne en bil på.. og hvis han skulle være så redd for bilen , så burde han skaffe seg garasje......

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du kan ta deg en tur med søkefunksjonen og inkludere ordet tyveri og noe annet.. :)

Det finnes vel noen eksempler på at folk har benyttet seg av forumet for å finne biler, jo..

Mulig det finnes andre måter, men et forumer ganske effektivt for å finne biler, spesielt når folk legger ut bilder med skiltnummer, eller publiserer adressen som bilen står på..

 

Jeg skjønner ikke hva som er poenget med å si hvor en bil står parkert..?

Hvorfor han ikke har garasje får være opp til han, men hvorfor skal folk vite hvor den står parkert..?

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du kan ta deg en tur med søkefunksjonen og inkludere ordet tyveri og noe annet.. :)

Det finnes vel noen eksempler på at folk har benyttet seg av forumet for å finne biler, jo..

Mulig det finnes andre måter, men et forumer ganske effektivt for å finne biler, spesielt når folk legger ut bilder med skiltnummer, eller publiserer adressen som bilen står på..

 

Jeg skjønner ikke hva som er poenget med å si hvor en bil står parkert..?

Hvorfor han ikke har garasje får være opp til han, men hvorfor skal folk vite hvor den står parkert..?

 

 

Halooo... han ville ha litt mer info om bilen, jeg ga han adressen så han kan gå og se på den selv.. er det så vanskelig eller ?????? :hvaskjera

 

og er det så vanskelig å finne en s4 her i landet eller ???? liten tur inn på finn.no eller biltilsynet.. så vips har man en laaaaang liste med de fleste s4 er i Norge..

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye info får han om bilen ved å reise og se på den..?

Og hvorfor skal han se på den en gang til, han har jo allerede sett på den..

Ja, jeg syns det er vanskelig å skjønne logikken din, siden du mener han skal se på en bil han allerede har sett på.

 

Tja, er vel ikke enkelt. Hvorfor tror du mange som legger ut bilder/annonser av slike biler sladder skilter..? Og at forsikringen på disse er relativt høy, sett bort fra motor (og at mange selskaper krever GPS-tracking for å i det hele tatt gi forsikring)..

 

Men det har vel lite for seg å diskutere, siden du har et annet syn enn meg. Jeg mener det ikke er vits å legge ut adresser til biler, vertfall ikke på slike biler, siden det finnes nok eksempler på hvorfor dette ikke er noen vinner. Om du mener det ikke har noe å si å legge ut adresser på forum, så får det være ditt valg. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye info får han om bilen ved å reise og se på den..?

Og hvorfor skal han se på den en gang til, han har jo allerede sett på den..

Ja, jeg syns det er vanskelig å skjønne logikken din, siden du mener han skal se på en bil han allerede har sett på.

 

Tja, er vel ikke enkelt. Hvorfor tror du mange som legger ut bilder/annonser av slike biler sladder skilter..? Og at forsikringen på disse er relativt høy, sett bort fra motor (og at mange selskaper krever GPS-tracking for å i det hele tatt gi forsikring)..

 

Men det har vel lite for seg å diskutere, siden du har et annet syn enn meg. Jeg mener det ikke er vits å legge ut adresser til biler, vertfall ikke på slike biler, siden det finnes nok eksempler på hvorfor dette ikke er noen vinner. Om du mener det ikke har noe å si å legge ut adresser på forum, så får det være ditt valg. :)

 

 

Jeg skjønner deg også.. men jeg synes vi skal la dette ligge !! orker ikke og diskutere dette mer, siden vi er to helt forskjellige personer og har derfor helt forskjellige meninger... :thumb

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår