Gå til innhold

Hvem på Forumet har R5?


2Fat 2Fly

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

her har du litt å kose deg med da :D

er den godkjent med motoren? ny fanger koster 2400 org på renault... det var en phase1 fanger da.. du har phase 2

hvaslags bremser har du bak? ser det ikke helt på bildene her.. skiver eller tromler?

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

 

Never underestemate stupidity.

 

Renault 5 GT Turbo 86 *solgt*

Suzuki GSXR 750 98 *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her har du litt å kose deg med da :D

er den godkjent med motoren? ny fanger koster 2400 org på renault... det var en phase1 fanger da.. du har phase 2

hvaslags bremser har du bak? ser det ikke helt på bildene her.. skiver eller tromler?

 

B18? Er det noe jeg ikke har fått med meg?

 

Motoren er den samme som jeg har, så er nok en helt orginal GTE dette.

Mazda 323 GT-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvo bruker samme maskinen(selvom det er en renault motor) og de kaller den B18(Selvom det er en 1.7)

 

B18FT (Som jeg har to av;)) er 1.7 turbo fra 400 serien til volvo. Denne passer rett nedi!:)

 

Men gratuelerer med smellartig bil! Mye morro i denne lille sjarmklumpen!(Og mye skruing da...)

Biler:

 

-Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

GTE/GT Turbo styling, med litt modifiserting. Lengre sideskjørt. Så vet jeg ikke helt hvordan 5 dørs' versjonen er ved bakhjulet, om breddingen passer.

 

Finn en GTE evt GT Turbo delebil, hiv over alt av deler. Skal vel ikke være noe problem å få bilen godkjent med 1,7 Turbo motoren som er i Volvo440/460/480.

Mazda 323 GT-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår