Gå til innhold

bilder av bilene deres!

Ranger emnet


volvopiah

Anbefalte innlegg

  • Svar 526
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fytti, denna blei jo bare rå med compomotive og den lakken. Ta å sot siderutene bak og da vel...

 

Rutene skal sotes hele veien fram til våren, er litt usikker på dette med felgene, har lyst på nye, men går på skole enda, så jeg vasser ikke i penger akkurat. Vis de skal brukes til sommeren må de uansett ha 4 nye dekk, kann ikke kjøre rundt med de dårlige ballong dekka som er på nå.

Motor bytte er også på gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rutene skal sotes hele veien fram til våren, er litt usikker på dette med felgene, har lyst på nye, men går på skole enda, så jeg vasser ikke i penger akkurat. Vis de skal brukes til sommeren må de uansett ha 4 nye dekk, kann ikke kjøre rundt med de dårlige ballong dekka som er på nå.

Motor bytte er også på gang

 

nice.

 

-får selge dem til meg for en billig penge da vettu :D

 

Hva slags felger er det ->inpress og størrelse jeg tenker på.

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nice.

 

-får selge dem til meg for en billig penge da vettu :D

 

Hva slags felger er det ->inpress og størrelse jeg tenker på.

 

 

Felgene er 7,5*16 og har helt mongo innpress på 27, skjønner meg ikke på han som kjøpte de nye, ser helt jævlig ut med de på 240, men bak akslingen på en 140 er vel ca 4 cm breiere enn denn på 240, så de ser bedre ut på en 140.

 

Er en kamerat som har tinget på felgene om jeg skulle finne på å selge de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel hive inn noen bilder jeg og :)

 

Dagen etter jeg henta bilen (som nå står for motorbytte)

Volvo 765GLE

 

volvoen.jpg

 

skinn1.jpg

 

skinn2.jpg

 

Så og si strøken og rustfri :) Bortsett fra v6'ern som blir røsket ut nå for tiden

07 Nissan Pathfinder 2.5 LE AT IT-pack

65 Volvo Valp Feltvogn (laplander) B18

x 86 Volvo 765GLE, x Mercedes 280SE x91 Mercedes 300 SL Cab x Volvo 745GLE

Selger: B28E kam (ny)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel hive inn noen bilder jeg og :)

 

Dagen etter jeg henta bilen (som nå står for motorbytte)

Volvo 765GLE

 

volvoen.jpg

 

skinn1.jpg

 

skinn2.jpg

 

Så og si strøken og rustfri :) Bortsett fra v6'ern som blir røsket ut nå for tiden

 

Fin denna. Hvor mye måtte du ut med for den? -Bare bra at du har kasta ut V6'ern. Sett inn rekke 6'ern fra 960 eller noe annet godt :D

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin denna. Hvor mye måtte du ut med for den? -Bare bra at du har kasta ut V6'ern. Sett inn rekke 6'ern fra 960 eller noe annet godt :D

Takk :) Betalte 20 000 for bilen. blir nok en B230E som går inn i første omgang, men får se hva det blir etter sommeren. Økonomien som står å sperrer for drømmene om stor motor :) Har faktisk ikke så veldig lyst på en turbomotor i den siden alle har det nå for tiden.. Så håper jeg får kloa i en rekkesekser engang :)

07 Nissan Pathfinder 2.5 LE AT IT-pack

65 Volvo Valp Feltvogn (laplander) B18

x 86 Volvo 765GLE, x Mercedes 280SE x91 Mercedes 300 SL Cab x Volvo 745GLE

Selger: B28E kam (ny)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er min kommende bil. Skal hente den i Bergen 20.feb. Gleder meg som en unge.

 

83-Volvo2405.jpg

 

83-Volvo2403.jpg

 

83-Volvo2401.jpg

 

83-Volvo240.jpg

 

Jævli pen da!! Men se å kast de tusenmetrene innafor grillen i søppelkassa da, pliiis, volvo'n vil ha luft den og, slik vi mennesker må ha!

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår