Gå til innhold

Nanobehandling av frontrute. Fungerer det?

Ranger emnet


mistercartman

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg setter pris på så god sikt som mulig, og har sett dette middelet i salg tidligere:

http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=22520084#qer

 

Det skal være en slags behandling av frontruten som sikrer at regnet preller av, og det reduserer blendingen fra møtende biler. Auksjonen har en nyhetsvideo fra RTL som attachment, og det kan virke som om middelet er verd investeringen.

 

Noen her som har prøvd dette?

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo veldig bra ut. Frontruten min ble byttet for to-tre år siden, men jeg synes ikke sikten er spesiellt bra. Vannet fester seg for godt til ruta.

Og dette resulterer jo i et spylevæskeforbruk som ikke ligner grisen. Har brukt ca 60-70 liter til nå i vinter. (8 dyser)

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg setter pris på så god sikt som mulig, og har sett dette middelet i salg tidligere:

http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=22520084#qer

 

Det skal være en slags behandling av frontruten som sikrer at regnet preller av, og det reduserer blendingen fra møtende biler. Auksjonen har en nyhetsvideo fra RTL som attachment, og det kan virke som om middelet er verd investeringen.

 

Noen her som har prøvd dette?

¨

 

 

Dette er noe som funker veldig bra.. Er en bekjent som har gjort det for meg kan jo ikke garantere at middelet du kjøper fungerer like bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rain-x funker som bare faen.. og autoglym sin glasspolering har jg også god erfaring med.. syns detta produktet du viser oss her virker litt vel dyrt.. kjøp rain-x er vel det som er billigst.. og det fungerer som bare det.

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruker rain x på hjelmen når jeg kjører kart.. funker som bare det, vet også flere som har racerbiler uten viskere som bruker det, de sier også det fungerer.. nanobehandlig, hvor fant de det navnet :lol

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår