Gå til innhold

Bilder av 3000GTer


Hassa

Anbefalte innlegg

Er dårlig aktivitet på 3000gt forumet, så får inn litt liv her igjen..

Noen som har noen bilder av pene/fete 3000gter/Dodge stealth her?

fant denne linken her nå http://www.hawaii3s.com/memberpage.htm ,synes spesielt "Gus 91 dodge stealth" var spesiell og strøken, selvom alle var sinnsykt strøkne og pene.

Noen fler som har bilder????Sleng de ut!

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har et fint bilde har av en fin 3000GT jeg har kjørt en del... er min bror sin.. (an e t salgs ;)) jeg har F.eks vært på rudskogen me den to ganger (begge treffan i fjor) noen som så an der?? hehe...

 

kommer me flere bilder etterhvert..

 

noen andre som har fine bilder av disse bilane??

 

1M3000gt.jpg

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

 

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har et fint bilde har av en fin 3000GT jeg har kjørt en del... er min bror sin.. (an e t salgs ;)) jeg har F.eks vært på rudskogen me den to ganger (begge treffan i fjor) noen som så an der?? hehe...

 

kommer me flere bilder etterhvert..

 

noen andre som har fine bilder av disse bilane??

 

Pen den! Mye skal han ha for den da?

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blown her på forumet har jo en meget pen Stealth med 1999 Mitsu 3000GT front.

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=85218&page=1&pp=15

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den nederste må være norges mest over prisa bil!har stått til salgs for 499.000 kr i 1 år snart, han bør vel tenke på å sette ned prisen litt..

selvom det ikke er flere enn ca. 1300stk produserte(står 800 i annonsen men det vet jeg er feil)

får importert en spider med hvite norske skilter fra usa til 225k. Den har gått kortere, og full service hefte og 1 år nyere.

 

blown; mye skal han ha for den da?

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blown; mye skal han ha for den da?

Ser ut som han vil ha 150 lapper for den: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=942141

 

942141-bilde1-foranhyre.jpg

 

Det jeg har sett av bilen ser VELDIG bra ut - meget velholdt og aldri kjørt over standard boost! Har aldri vært registrert på norske skilter, og ble tatt til Norge for et år eller to siden såvidt jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår