Gå til innhold

Kompressor fra Biltema

Ranger emnet


pettergutt

Anbefalte innlegg

Jeg har den nest største fra biltema.. funker greit foreløpig.. Kjøpte den blå trykkluftslangen demmes, den var ikke rikti så lett å ha med å gjøre, når det er kaldt blir den helt umulig og rulle\kveile sammen..

PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser

Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav!

MantaB-82: Slædde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg og har en kompressor fra biltema.. Den fungerer helt fint enda :) Ingen fare.. Men om noen år veit jeg ikke! Håper den lever da og.. :lol

2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil)

(x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!!

(x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition

(x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l

(x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den nest største fra biltema.. funker greit foreløpig.. Kjøpte den blå trykkluftslangen demmes, den var ikke rikti så lett å ha med å gjøre, når det er kaldt blir den helt umulig og rulle\kveile sammen..

 

 

Det er vel denne jeg tenker på å kjøpe. Har du prøvd den til lakkering?

 

Jeg har den minste typen nå, er ikke biltema men helt lik og er på 6-7 liter. Den røk det en ventil på etter to timers kontinuerlig bruk i forbindelse med lakkering.

Den går jo hele tiden fordi tanken og alt er så lite, så den blir veldig varm....hehe

 

Samme problemet oppstår når jeg bruker den i forbindelse med snømaskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel denne jeg tenker på å kjøpe. Har du prøvd den til lakkering?

 

Jeg har den minste typen nå, er ikke biltema men helt lik og er på 6-7 liter. Den røk det en ventil på etter to timers kontinuerlig bruk i forbindelse med lakkering.

Den går jo hele tiden fordi tanken og alt er så lite, så den blir veldig varm....hehe

 

Samme problemet oppstår når jeg bruker den i forbindelse med snømaskin

 

Jeg har brukt den til lakkering, men ikke over så veldi lang tid.. Mener jeg leste et sted at den ikke var beregna for kontinuerlig drift.. elno

PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser

Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav!

MantaB-82: Slædde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeeg har brukt en liten 24l.. Funker fint den, men den går hele tiden mens man sprøyter! Men Med de litt større vil jeg ikke tro d er noen fare! Man bør ha en som levere ca 280l/min!

2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil)

(x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!!

(x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition

(x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l

(x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobba på Skoda i arbeidsuke. Kompressoren der, tja, kosta vel rundt en 100.000 tipper jeg, og holder vel en stund. Samme som de virkelige proffe lakkerne bruker... De er store. Ikke noe Biltema skrap der nei! :D

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår