Gå til innhold

Iskjøring i Hedmark; Lisjøen, Tørråssjøen, Malisjøen og Vurrusjøen. 2005-2007

Ranger emnet


Skody

Anbefalte innlegg

  • Svar 407
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tenkte jeg skulle prøve den bana på dokka kommende helg jeg, til en avveksling. Var noe sporete på lisjøen sist jeg var der. Fortsatt ingen som har vært der i løpet av uka og sett hvordan det er ? :)

Knut Bekkedal

'89 Porsche 951

x '92 Audi S4 2.2 Avant

x '87 Audi 90 2.2q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på lisjøen i dag.. nå begynner det å bli veeeeldig sporete der.. desverre.. burde vært gjort noe med isen snart.. legger ut et par bilder bare jeg får redigert dem litt.. kan forøvrig meddele at om eieren av den sølvgrå Impreza'n som fikk en hvit bluebird bak seg er her på forumet.. så håper jeg virkelig ikke du ga på :P ikke bra når en kjip fwd holder følge :)

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Incubus i fint driv.

S4igodtdriv.jpg

Incubus igjen

AudiS4.jpg

Og her en liten tur av banen

AudiS4staargodt.jpg

Ja.. her sto man da :P

S4ifonna.jpg

Beklager at bildekvaliteten ikke er på topp.. første dag med nytt kamera..

har også en liten filmsnutt av 325iX'n som drar løs S4'n.. men venter vel med å legge ut den..

 

 

flere bilder: E30 325iX i fint driv

Audi Q i fiiin brei Audi Q rett før snurring

Audi Q snurrer Audi Q etter snurring E34 i farta 240 med rallyhjul en 240 til

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra bilder jo! :D Så ut som folk hadde det morro!

 

Har selv video men KUN av min bil, og kompisene mine sine biler.

Og grunnet eksamen og sånnt stresser jeg ikke med å få det ut.

 

Mulig jeg kan komme på kjøring der til neste helg da om det er noe action.

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes banen var dritarti jeg, var der i går med en rød 80 quattro.

Dog var det litt glatt med mine hankukk piggfrie, men det gikk da på ett vis.

Verre ble det når jeg punkterte foran og måtte sette på 115-90-15 reservehjulet fra 1986, da blei det j.... mye rare oppstell etterhvert.

 

Kommer kanskje sterkere tilbake neste helg ;)

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

 

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var altså du som kjørte den røde Q'n ..hehe.. satsa rimelig friskt med den da.. mildt sagt :) hehe.. msoer har en del heftig video av den bilen om jeg ikke tar helt feil..

 

og til pudding.. bra bilder?? er du full? hehe.. men takker for det ja..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var altså du som kjørte den røde Q'n ..hehe.. satsa rimelig friskt med den da.. mildt sagt :) hehe.. msoer har en del heftig video av den bilen om jeg ikke tar helt feil..

 

og til pudding.. bra bilder?? er du full? hehe.. men takker for det ja..

 

var meg det ja :) hvem var du?

 

Man må jo satse litt da, halvparten av utforkjøringene var jo resultat av overdreven satsing :D den andre halvparten var førerfeil, men det ble det mindre og mindre av utover dagen ;)

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

 

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjørte en hvit nissan bluebird jeg.. men det var jo ganske mange som satt å varma seg i den..hehe.. så du fikk vel sikkert ikke med deg hvem jeg var :P

men du skal ha ros for kjøringa etterhvert.. ble ganske tydelig etter en stund at det blei mer og mer haaard satsing som gjorde at du tok snøkanten..hehe.. var skitmorsomt å se på.. vi dro akkurat når du kom inn med punktert hjul da.. så fikk ikke sett kjøringa med reservehjulet..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare et par til. fikk ikke tatt no bra bilder desverre.. for jeg var lat og gadd ikke gå lenger ut mot bana.. var liksom så lite morsom kjøring å se denna gangen..hehe.

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår