Gå til innhold

Iskjøring i Hedmark; Lisjøen, Tørråssjøen, Malisjøen og Vurrusjøen. 2005-2007

Ranger emnet


Skody

Anbefalte innlegg

  • Svar 407
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

så ingen grå audi der denna helga jeg? var du der på søndag du da kanskje? forrige helg derimot så jeg en grå audi.. var deg det kanskje??

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det kjøring til helgen/neste helg? og omtrent hvor lang tid tar det å kjøre opp fra oslo? Har endelig funnet bil med bakhjulstrekk igjen, og det er sørgelig tørre veier i tønsberg for tiden..

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bekkedal : ok da så jeg deg forrige helg.. så ut til at du hadde en smule bedre grep enn S4'n jeg satt i..

 

og jada skidracer.. åpent helga som kommer også.. tar vel.. tja.. nesten 2 timer fra oslo.. tenker jeg..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helios: Jeg kjører faktisk bare på billige piggfri dekk :D

Kankook IceBear (eller hva de nå enn heter) 195/65-15. Kosta ikke mange kronene, men de fungerer overraskende bra. Følte jeg hadde brukbart med grep. Du satt i den grønne S4'n?

Knut Bekkedal

'89 Porsche 951

x '92 Audi S4 2.2 Avant

x '87 Audi 90 2.2q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt i den grønne S4'n ja.. Incubus si kjerre.. dekka dine var nok bedre enn hans ja.. heh.. for han hadde hjulspinn hele tia.. hmmz.. kan det ha noe med effekt/gassfot å gjøre også kanskje?

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår