Gå til innhold

Post bilder av din Civic! Eller noen bekjente sin!


olehenri

Anbefalte innlegg

Er du litt misunnelig her olehenri??:D ikke rart når du bruker 12000 på lakk å alarm da! prioritet:D :assman

 

 

hmmmm..... 12 000 for ting man trenger? eller 30 000 til ting som raser motoren ( hvertfall min :P)

 

prioriterer fornuftig jeg :D :D

 

 

sku ha vti motor jeg, helt til jeg fant ut at jeg må ut med over 100 000 i avgifter.. ( jeg er av den typen som skal ha ting godkjent! )

 

så dæ:P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 341
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmmmm..... 12 000 for ting man trenger? eller 30 000 til ting som raser motoren ( hvertfall min :P)

 

prioriterer fornuftig jeg :D :D

 

 

sku ha vti motor jeg, helt til jeg fant ut at jeg må ut med over 100 000 i avgifter.. ( jeg er av den typen som skal ha ting godkjent! )

 

så dæ:P

 

Hehe, kan LOVE deg at for 30k så kan du få et veldig stabilt bygg av en motor, med snurre.. ;)

Ronny

-----------

Now: 94' Honda Civic VTi EG9

x: 00' S2000

x: 93' Civic VTi HB .::. -=Club Honda Norge=--=Arctic StreetMeet=- .::.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kan LOVE deg at for 30k så kan du få et veldig stabilt bygg av en motor, med snurre.. ;)

 

 

ikke ut av en lsi vel? hehe

 

nai motor trenger jeg ikke :)

 

hadde lyst, men blir bare utgifter.. :)

 

Går heller for å ha en pen bil jeg :)

 

Dessuten trenger bilen å få lakka de ripene som noen *****er har ripa opp, går helt igjennom lakken, så kan fort ruste, og alarm, det skal jeg aldri ha en bil uten! gir en ekstra trygghet.. :)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får jo et kit for 10 000 da....da har du 20 000 å bruke på innmat...nesten en vti motor d...tor erling monterer for ca 3000 vil j tro...

Jupp, kan stemme det. Menneh.. jeg hadde heller bygga om den LSi'en til olehenri om til en VTi istede da... ;) Fy F*** for en gøy motor det er.. :D Gliser hver gang jeg. Hihi.

 

 

EEEEEL'DRIIIITIIINGS on tah move! :D hehehe *pimpe*

Ronny

-----------

Now: 94' Honda Civic VTi EG9

x: 00' S2000

x: 93' Civic VTi HB .::. -=Club Honda Norge=--=Arctic StreetMeet=- .::.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

El`Dritings back in action :)

 

Ronny, du får monter snurre& div andre ting.. så ska vi ta en prat ilag (må mjukne opp banksjefen fra 1.dag når æ byn å jobbe) ;)

 

El'Dritings er alltid i action! :D

 

Hehehe, om jeg gjør det blir jeg ALDRI å selge bilen! :D :peace:

 

Hm, jo, kanskje, menneh aldri samme prisen som nå... ;)

 

 

Nej, jeg stikker på byen å får emg no kvinns jeg. PEACE OUT! :peace:

Ronny

-----------

Now: 94' Honda Civic VTi EG9

x: 00' S2000

x: 93' Civic VTi HB .::. -=Club Honda Norge=--=Arctic StreetMeet=- .::.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår