Gå til innhold

Post bilder av din Civic! Eller noen bekjente sin!


olehenri

Anbefalte innlegg

megen fin el_nino. hva som er gjort med bakluka?

var ikke så lett å se.

 

Det er ei "show-off" bakluke. Ved utstilling, eller andre ved andre behov så kan eg skru ut to muttere, også er luka slik som på bildet. Blir vel på ein måte vertikal, visst eg ikkje tek feil. Men til vanleg, så er det ei heilt vanleg bakluke. :)

`00 Audi TT 1,8 TQ

`95 Honda Civic LSi Coupe [solgt]

`87 Nissan Bluebird [spikar]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 341
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

åja, så du har ikke gjort noe med hengslene eller festene? såg meget fett ut. gjort alt på bilen eller? tenker på anlegget da.

 

Ja, det var det eg var tenkt å sei. Det er eit slags ledd på hengslene, som gjer att eg kan åpne bakluka på den måten.

 

Mykje på bilen var gjort når eg kjøpte han. Det eg har gjort er å sette på ny bakfanger, også ei ny frontleppe. Pluss ein ny DVD-spelar med 7" skjerm.

Ellers er mykje likt frå når eg kjøpte den.

`00 Audi TT 1,8 TQ

`95 Honda Civic LSi Coupe [solgt]

`87 Nissan Bluebird [spikar]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpt på nippon du også altså. hmm. liker den siden. mangen fete biler. er det de som styler de eller kommer de ferdig styla impotert?

 

 

nei han kjøper de slik de er i tyskland, orginale, styla etc.. min var slik den er nå(nesten) da jeg kjøpte den derfra..

 

men han forhandler maxpower styling også da, han er behjelpelig med det meste!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D er kansje ikke så rart at du så den utenfor Lyd på Hjul,

For jeg jobber der..

Så om du vill kalle X-bilen min for lyd på hjul Civicen så opp til deg..

 

 

 

Sofus: er ikke dette "Lyd på Hjul" civicen ?? mener jeg så den utenfor lyd på hjul i bodø i november elns...

bra du holder deg innen ritkig merke.. vti til nsx er grei oppdatering da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår