Gå til innhold

roadrunner tuning : lancia delta hf integrale

Ranger emnet


Roadrunner Custom

Anbefalte innlegg

43000kr koster det å få skilter på den standar,men denne er tatt inn som bruksendring og er derfor registrert på svarte skilt så da blir det litt andre priser i starten men billigere etterhvert. har den ikke ofte ute og har egene skilt snart så da blir det ikke dyrt,har 13 biler så kan ikke ha alle regga uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

43000kr koster det å få skilter på den standar,men denne er tatt inn som bruksendring og er derfor registrert på svarte skilt så da blir det litt andre priser i starten men billigere etterhvert. har den ikke ofte ute og har egene skilt snart så da blir det ikke dyrt,har 13 biler så kan ikke ha alle regga uansett :)

ok, nei det skal ikke være billig å drive med bil i norge!:( bare 13 biler? hehe syns det er dyrt nok med to jeg:) hadde jo blitt godt over 30000 bare i årsavgift hvis du hadde regget alle :oohh

- 85' Saab 900turbo 16v.

x 87' Volvo 240 stv. ble pickup

x 93' Lancia Dedra 2000turbo. spiker

x 87' Peugeot 505sr. spiker

x 86' BMW 320i solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, nei det skal ikke være billig å drive med bil i norge!:( bare 13 biler? hehe syns det er dyrt nok med to jeg:) hadde jo blitt godt over 30000 bare i årsavgift hvis du hadde regget alle :oohh

 

Jepp,detti lande her er ikke beregnet for folk som har interesse i biler og liker å drive med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
åssen går det med restaureringen av verkstedet? har vel ikke fått mekket no film enda ? har fått lanciaen nå:):)

 

Hallo,har fått gjort litt men måtte gjøre ferdig et par jobber først.

Har bestilt litt småtteri til verkstede nå,så nå blir det bra :)

Hvordan legger en ut en slik film da,skal skaffe meg prøveskilt nå slik at jeg har det.

blir lettere å ta den en tur da.

Har du fått lancian,får gratulere da :)

morro det tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår