Gå til innhold

Problemer ved gasspådrag!


19GTS

Anbefalte innlegg

Har et problem med bilen når jeg gir full gass ved lavt turtall.

 

Når jeg har full gass og rundt 3000omdrininger stopper den, rett og slett blir motoren kvelt under fart som den ikke får bensin eller noe i den duren...Skjer uansett hvor fort jeg kjører og trykker gassen i bånd.

 

Gjelper en Renault 19 `92!

 

Noen som har peiling på hva det kan være?

Ford Focus 1,6 16v

 

x: Renault 19 - krasjet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kast i coilen er en betegnelse på sullballatull, men at det kunne värt coilen, tja, tenningsmodulen er vel innebyg i coilen på din eller?

Åssen motor har du, og er "service-deler" i topp/ok stand?

tenker på tenningsmodul, hjerne, lurer også på bensinfilter, spjeldföler og map-sensor....

En så nöye forklaring på problemet som mulig

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kast i coilen er en betegnelse på sullballatull, men at det kunne värt coilen, tja, tenningsmodulen er vel innebyg i coilen på din eller?

Åssen motor har du, og er "service-deler" i topp/ok stand?

tenker på tenningsmodul, hjerne, lurer også på bensinfilter, spjeldföler og map-sensor....

En så nöye forklaring på problemet som mulig

 

Jeg er usikker på om coilen er innebyg, men ellers så har jeg en 1,4l motor og dette med toppen og sånn skal være ganske bra siden dette nettopp har skjedd....Bensinfilteret som du sier kan jo være en mulighet siden det forsatt står det orginale på ennå:P

Ford Focus 1,6 16v

 

x: Renault 19 - krasjet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får å være litt seriøs, så kan jeg jo legge til at når coilen min var gåen så startet ikke bilen i det hele tatt. Her høres det jo ut som om den kveles...

87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM *

98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT *

99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT *

07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får å være litt seriøs, så kan jeg jo legge til at når coilen min var gåen så startet ikke bilen i det hele tatt. Her høres det jo ut som om den kveles...

 

ja, bilen starter og går helt fint, men idet jeg foreksempel skal ut fra et kryss og gir full gass kveles den på rundt 3000omdreininger.

Ford Focus 1,6 16v

 

x: Renault 19 - krasjet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke heng meg hvis jeg tar feil, men kan det ikke være så enkelt som at det er vakum i bensintanken? Da er det vist bare å åpne bensinlokket får å slippe til luft. Mulig jeg tar helt feil, men mener jeg har hørt no sånt

87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM *

98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT *

99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT *

07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da trur jeg at jeg må väre slem og si styreenhet, eller sjekk veivföleren.

 

Men först så reiser du på renault og spör om dem kan sjekke feilkoder med CLIP, eller sjekkke i det hele tatt med den, den er genial¨å feilsöke med.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da trur jeg at jeg må väre slem og si styreenhet, eller sjekk veivföleren.

 

Men först så reiser du på renault og spör om dem kan sjekke feilkoder med CLIP, eller sjekkke i det hele tatt med den, den er genial¨å feilsöke med.

 

OK, skal se hva jeg får tid til i uken

Ford Focus 1,6 16v

 

x: Renault 19 - krasjet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår