Gå til innhold

Fashens Prosjekt-Almera (Norges feteste almera?) ny og bedre tråd

Ranger emnet


Fashen

Anbefalte innlegg

Heeeeftig prosjekt Fashen..ikke for å disse deg,men når bilen er ferdig utvendig så få en litt bedre hobbyfotograf enn deg selv til å ta bilder..hehe..Bygge bil kan du,men da bilder...nei...hehe..Digger den bilen her !!

 

:cab

( ) 98 BMW 320i Touring (under construction)

(x) 98 Volvo V70 2.0 Lt R Familieracer

(x) 94 Audi S4 Sedan 2.2tq

(x) 92 Audi 80 2.3 E Cab

(x) 94 Civic Vti EG9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 375
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takker for ros altid gøy med bra feedback. :)

har fått tatt noen jævli fete kjørebilder med en kompis nå som er god fotograf og med skikkelig speilrefleks kamera. legger de ut snart.

 

og andre nyheter :

da er ad22vf sunny gti-r calippere hentet på posten i dag og skal

nok på iløpet av dagen. voila bremser godkjent til 245hk, ;)

"Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nesten riktig med lyktene ja. b14. ;) lexus lykter holder jeg meg for god for hehe.

hehe angående motor håper jeg da ingen kan klage nå

lengre. etter og ha turbokonvertert dritten går den relativt

friskt til og være en sånn bil. og såfort dyser og nye bremser

kommer på (kanskje i morgen alt) blir ting enda morsommere.:)

du det grenrøret ditt... du hadde ikke tenkt å spurt heiki på krb om han kan sveise det samme som han sveiset til woldum... det er konge fett;) han som kjøpte woldum sin har over 150hk i sin lille børse;) hehe det er ferdig grenrør med eksakt tenning....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han som kjøpte woldum sin går MYE dårligere en min og er nada justert og får turbotrykk ved 3800rpm ca. har sitti på i den og ble skuffet. haltech etc ekke koblet opp engang. bare er "til pynt" og overdim turbo. men ser meget bra

ut det grenrøret ja enig i den hehe

Dr_s sidne almera gti,sunny gti-r etc bruker samme bremsene var det

letteste og greieste bremse oppgraderingen. og at de er godkjent til 245hk gjør da ikke noe. bremsene er forøvrig montert nå og driver og kjøres inn nå.

fikk også xtd stage 3 clutch i dag som skal på såfort jeg får nye svinghjulet og. :)

"Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, bjørnar kan å bruke penga sine riktig! almera er og blir den deiligst bilen jeg har kjørt ass, kjørte min almera til trondheim og tilbake forrige uke, makan til sweet kjøring og lite bensinforbruk selv ved grisekjøring (med 87 hester'n) skal en lete lenge etter. hadde 0,6 i gj. forbruk, iberegnet 4 timers råning @ oppdal!

 

Han duden som kjøpte Woldum sin bil var jo det rasshølet, prøvde å snakke med han noen ganger men så ga jeg opp.. :P

og så ble bilen solgt og går etter meg bekjent ikke langt fra jessheim.. med mange planer om hva som skal "bli" til.. så kanskje det blir 2 stk almera turboer i nærmeste fremtid! ?

 

Uansett har bjørnar gjort en stor jobb, og enda gjør han en stor jobb med bilen, og skal ha masse kreds for å tørre å bruke så mye spenn på en ukjent bil.... respekt :)

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe liker lyden jeg og. bare og få fikset en liten eksoslekk så blire bra. :)

han som eier den nå bor på frogner eller korset. pratet med han et par ganger. hyggelig kar det men syntes ikke bilen gikk så bra. men han

har noen skumle planer om motor.

dette er et prosjekt uten ende. tror aldri jeg blir "fornøyd" med bilen

uansett er det altid noe jeg vil gjøre bedre/annerledes menmen

"Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry men, du har vel ikke xplode anlegg lenger? Når du har bygget slik du har gjort burde du virkelig hatt et bedre merke.. ALT annet er bedre en Xplod..

Hvorfor ikke oppgradere dette?

 

Og kom ikke her og si at det er topp modell osv, jobbet i bil stereo butikk så vet hva jeg snakker om.. Xplod er ikke noe topp merke..

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt annet bedre en sony xplod? javel. samme sier lokale 240rånere som har en 18" rf sub og orig frontsett.det er mye som er bedre ja. også mye som er mye dårligere.

jeg har sony forsterkere og subber +headunit

og pioneer front og bak. det funker meget bra.

at du også refererer til xplod som et merke er jo også litt feil.

headunit er ikke xplod serien men en xaw-7w.

og xplod er iogforseg ikket et merke heller.

og jeg jobber med lyd og bilde så vet godt hva jeg sier jeg og. ;)

uansett. anlegget bygges vel om når jeg har penger og viljestyrke til og

begynne på nytt med det :P

"Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, bjørnar kan å bruke penga sine riktig! almera er og blir den deiligst bilen jeg har kjørt ass, kjørte min almera til trondheim og tilbake forrige uke, makan til sweet kjøring og lite bensinforbruk selv ved grisekjøring (med 87 hester'n) skal en lete lenge etter. hadde 0,6 i gj. forbruk, iberegnet 4 timers råning @ oppdal!

 

Han duden som kjøpte Woldum sin bil var jo det rasshølet, prøvde å snakke med han noen ganger men så ga jeg opp.. :P

og så ble bilen solgt og går etter meg bekjent ikke langt fra jessheim.. med mange planer om hva som skal "bli" til.. så kanskje det blir 2 stk almera turboer i nærmeste fremtid! ?

 

Uansett har bjørnar gjort en stor jobb, og enda gjør han en stor jobb med bilen, og skal ha masse kreds for å tørre å bruke så mye spenn på en ukjent bil.... respekt :)

bare sånn at dere veit det refererte jeg ikke til at woldum sin gikk jævelig bra... og at det er 2 almera turbo`er ute å går vet vi joh... denne og den gule er jo også turbo... skulle bare si at grenrøret hans var gromt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt annet bedre en sony xplod? javel. samme sier lokale 240rånere som har en 18" rf sub og orig frontsett.det er mye som er bedre ja. også mye som er mye dårligere.

jeg har sony forsterkere og subber +headunit

og pioneer front og bak. det funker meget bra.

at du også refererer til xplod som et merke er jo også litt feil.

headunit er ikke xplod serien men en xaw-7w.

og xplod er iogforseg ikket et merke heller.

og jeg jobber med lyd og bilde så vet godt hva jeg sier jeg og. ;)

uansett. anlegget bygges vel om når jeg har penger og viljestyrke til og

begynne på nytt med det :P

 

Unnskyld meg da,men hvis du jobber med det så trodde jeg du visste at Sony Xplod ikke var så supert som alle skal ha det til..

Jeg ville ikke hatt det fordi det er oppgitt i mer en det gir, og folk TROR det er så utrolig bra pga det er skrytt langt opp i skyene.

Og da jeg kommenterte annlegget ditt så jeg at du hadde xplode bass og forsterkere.. hva annet du har vet jeg ikke.. men du gjør for all del som du vil...

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. er vel flere som rakker på sony en som liker det på bilstereo veffal.

men for all del ikke frekt ment mot deg men virket litt "krasst" skrevet fra deg det første. men sony funker greit for min del så its all good inntil vidre. :)

"Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår