Gå til innhold

Noen bilder av min nye bil, T23

Ranger emnet


AJ82

Anbefalte innlegg

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvordan fungerer de 19" på bilen egentlig? er de ikke litt for brei?? Tar borte i når du har full svingradius osv?

 

Men si ifra hvis du skal bytte felgene da.... har litt lyst på de jeg :-)

- Honda Accord CDTi 05mod

- Audi 80 93mod (Pendlerbil selges!)

- Toyota Celica 03mod (Solgt) :-(

- VW Golf 99mod (Solgt)

- Toyota Corolla 82mod (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fungerer de 19" på bilen egentlig? er de ikke litt for brei?? Tar borte i når du har full svingradius osv?

 

Men si ifra hvis du skal bytte felgene da.... har litt lyst på de jeg :-)

 

Tar meg friheten til å svare på dette, da jeg har kjørt denne bilen noen år lengre enn nye eieren :-)

 

Ved fult rattutslag så tar dekkene borti plasten som dekker torpedoveggen. Men det er absolutt minimalt. Hvis en tar litt lim, og fester plasten til veggen så vil ikke dekket ta i det hele tatt. Bak er det fint plass til 9" brede felger, uten problem. Jeg hadde faktisk bestilt spacere som jeg hadde tenkt å montere. Men de kom aldrig, og så solgte jeg bilen..

 

Og hvis du sjekker under kjøp&salg så ser du at disse felgene er til salgs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har snakket med deg i et annet forum... det amrikanske forumet som ble lagt ned.

 

Dette er SMC O felger sant? eller er det SMC D?

 

Ser at han selger de til 10k.... skulle jo gjerne fått de til en skampris... men frister veldig mye... er det noe som helst feil på de som du vet av?

Når kjøpte du de? (har de gått mange sesonger?)

 

Er det en bil du kjenner om du har feil på felgene.. så er det en Celica :-)

- Honda Accord CDTi 05mod

- Audi 80 93mod (Pendlerbil selges!)

- Toyota Celica 03mod (Solgt) :-(

- VW Golf 99mod (Solgt)

- Toyota Corolla 82mod (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har snakket med deg i et annet forum... det amrikanske forumet som ble lagt ned.

 

Dette er SMC O felger sant? eller er det SMC D?

 

Ser at han selger de til 10k.... skulle jo gjerne fått de til en skampris... men frister veldig mye... er det noe som helst feil på de som du vet av?

Når kjøpte du de? (har de gått mange sesonger?)

 

Er det en bil du kjenner om du har feil på felgene.. så er det en Celica :-)

 

Det er SMC type "o" ja. Kjøpt hos sharif dekksenter. Var forøverig innom de for rundt 2 månder siden, og spurte om pris på ett sett 19" til nye bilen. Fikk beskjed om at SMC type "o" utgår, og at de ikke kunne skaffe. Så hvis du vil ha SMC type "o", så er brukt muligens eneste valget ditt.

 

Hadde de på bilen i...uhm...2 eller 3 sessonger. Men bilen stod mer i garasjen enn den ble brukt, så dekk osv er helt tipp topp. De kler bilen veldig godt, selv om du ikke har en masse styling også. Ett bilde fra før jeg kjøpte all stylingen til den:

 

2510f526.jpg

 

Så du får ta kontakt med nye eieren. Er ikke mange felger som kler celica'n like godt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemmen... så kjekt..

har sort bil... så nå vet jeg akkurat hvordan den vil se ut!

 

Veldig fine felger! Takk for hjelpen!

(tror du liker å snakke om gamle bilen din jeg :-)

 

Får diskutere pris og hvordan tilstanden er med AJ82...

- Honda Accord CDTi 05mod

- Audi 80 93mod (Pendlerbil selges!)

- Toyota Celica 03mod (Solgt) :-(

- VW Golf 99mod (Solgt)

- Toyota Corolla 82mod (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du importerte det meste selv når du kjøpte stylingen gjorde du ikke? Har du noen tips? Kontakter som jeg kan bruke? Ser at det er masse butikker i USA som kun sender til US kunder :( og det er jo de som er billigst og har mest utvalg.

 

Har lyst på:

 

Front:

http://www.kaminari.com/products/00Celica.htm

 

Sideskjørt:

Vader ZZT230

http://www.revpm.com/index.asp?PageAction=VIEWPROD&ProdID=12844&MMP=1

 

eller for å gjøre det enkelt:

TOYOTA CELICA Shogun Style v8.0 Body Kit #872

http://www.erebuni.net/ge/toycel2000.htm

Samme som bakenden...

 

Bakende:

TOYOTA CELICA Shogun Style v8.0 Body Kit #872

http://www.erebuni.net/ge/toycel2000.htm

 

Panser:

OEM Style Hood, Carbon Fiber #613HOODCF

http://www.erebuni.net/accesscustom/toycel2000.htm

 

Baklys:

http://www.crutchfield.com/S-KnzfP7H1871/cgi-bin/prodview.asp?i=5064562CF

 

Linkene er bare noe jeg har funnet frem i hastverk... har ikke leitet etter best mulig pris på de delene enda. Men det gir vel et lite bilde av hva jeg har lyst på. Er egentlig litt slik at jeg ikke kan style for overdrevet siden jeg må bruke bilen litt i jobb sitvasjon... og da passer det ikke seg og komme i en overstylet bil. Kunne egentlig bare kjøpt det fulle Kaminari kittet... det er jo stilig og veldig nøytralt.... hadde vært helt greit liksom.

Men da må jeg jo rote med to potter.. og ja.. vet ikke helt om det er tingen..

- Honda Accord CDTi 05mod

- Audi 80 93mod (Pendlerbil selges!)

- Toyota Celica 03mod (Solgt) :-(

- VW Golf 99mod (Solgt)

- Toyota Corolla 82mod (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende det blir litt mye... men hvorfor style hvis det ikke vises i det heletatt.. noen ganger må man ta sjangser.. og har jo svart bil.. så tror ikke det vil stå ut så mye. Men den er litt kantete ja...

 

Har du noen andre forslag? Er veldig åpen for input!! Så hvis det vet av noe som er fint... SI I FRA! :-)

Fronten blir som den er... er helt forelsket i kaminari fronten... så stilren liksom..

 

Angående felgene dine så ser jeg at du ikke vil gå ned i pris. Hadde kjøpt de med en gang hvis jeg har fått de til 7500kr (gummien på de felgene er jo tross alt 3-4år gammel... og de vil langt ifra være optimale. Det er en grunn til at dekk selges til halv pris (veldig redusert pris) året etterpå. Så må vel bytte etter en sesong uansett hvor fine de ser ut nå...

 

Så til 10 000 så tror jeg venter å ser gitt... kanskje kjøpe de senere en gang.. hvis du ikke har blitt kvitt dem frem til da.

- Honda Accord CDTi 05mod

- Audi 80 93mod (Pendlerbil selges!)

- Toyota Celica 03mod (Solgt) :-(

- VW Golf 99mod (Solgt)

- Toyota Corolla 82mod (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår