Gå til innhold

Noen bilder av min nye bil, T23

Ranger emnet


AJ82

Anbefalte innlegg

Takker for "bra" respons... Meget fornøyd med bilen så langt, men har vel stort sett bare kjørt den hjem fra Oslo, før den ble parkert, men når jeg ser på været ute, er det deilig å tenke på at den står inne å koser seg :)

 

Og bare slapp av Mazdafun, denne blir ikke rosa;) Og snurre blir det nok igjen...

 

Andre

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Turbo er så feil det... Mangler den fine responsen, og den hærlige knatrete lyden en hardt arbeidende N/A har.. Tubro er for rettstrekkekjørere.. N/A er for ekte menn... :kiddie

 

Det er vel 2zz motor i denne etter hva jeg husker? deilig lyd :op

 

Ganske enig med deg, problemet er bare at gatebiler med 4 sylindra maskiner uten turbo ikke er spreke. Det er bare ikke nok volum til å noe særlig fres i dem. :naaaws

Men, med unntak av joikakake-boksen under bakfangern var det jo en temmelig pen bil da..

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så meget bra ut denne Andre :) Så det var denne Rx 7'en mått vike til fordel for.

 

Hvor mye ca måtte du ut må for denne da? Kjøpte du den ferdig sånn som dette?

 

Trengte en litt mer "vanlig" bil, som skulle være billig i drift til jeg er ferdig å studere. Men må si jeg var heldig når jeg først kom over denne... Kjøpte den som dette, men noen deler blir nok byttet ut før sommeren..

 

Andre

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår