Gå til innhold

Noen bilder av min nye bil, T23

Ranger emnet


AJ82

Anbefalte innlegg

Får vel legge ut noen bilder av den nye kjerra... Er vel noen som har sett den før tenker jeg...

 

modified.jpg

IMG_2071.jpg

IMG_2035.jpg

IMG_2044.jpg

IMG_2056.jpg

 

Bilen er 110% strøken, innvendig og utvendig... Eneste planen nå i vinter er vel noen nye 19" felger, samt litt anlegg... Blir kanskje å bytte eksosen helt frem til grenrør også...

 

Det er montert ett polyurethan (myk plast) bodykit. Ble kjøpt nytt, og montert i 2005.

8,5x19 aluminiums felger med falken 235/35 profil dekk ble kjøpt nytt sommeren 2004.

Støtfangeren bak er byttet ut med USA modellen. Denne ble kjøpt ny fra toyota, og montert i 2005 sammen med stylingen.

Vingen (Rod Millen), som er laget av glassfiber (ben) og karbon (vinge bladet) ble kjøpt ny, og montert i 2005.

Karbon panseret kommer fra SEIBON i usa. Kjøpt nytt og montert i 2005.

Eksosen er håndlaget i rustfritt stål fra katalysator, og helt ut.

Også montert solfilm.

Senkefjærer kjøpt og montert i 2004.

Vindus viskeren til bakruta ble fjernet i 2005.

Fjernet "celica" logoen i håndtaket til bagasje lokket.

Blitz åpent luftfilter, kjøpt nytt og montert i 2005.

Optima batteri kjøpt nytt og montert i 2004.

Montert APR karbon speiler i 2005.

 

Bilen ble hel lakkert utvendig i 2005. Lakkert i orginal fargen.

 

Bilen er også understellsbehandlet.

Begge hovedlyktene ble byttet på garanti i 2005 da det oppstod dugging.

Defa alarm med fjernstyring av sentrallås montert.

 

Alt i alt er jeg meget fornøyd med bilen så langt. Fikk bare kjørt den 2 dager før jeg satte den inn, men skal ihvertfall bli deilig å ta den ut når sommeren kommer :)

 

Andre

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

" ...her har'n en rå RWD med wankel, og så skaffer han seg den derre toyta-dritten som ikke har turbo, trekker på feil hjulpar...hæ? ..og faen, jeg glemte å skru av bilforumet...KLIKK! "

 

blah

 

Turbo er så feil det... Mangler den fine responsen, og den hærlige knatrete lyden en hardt arbeidende N/A har.. Tubro er for rettstrekkekjørere.. N/A er for ekte menn... :kiddie

 

Det er vel 2zz motor i denne etter hva jeg husker? deilig lyd :op

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turbo er så feil det... Mangler den fine responsen, og den hærlige knatrete lyden en hardt arbeidende N/A har.. Tubro er for rettstrekkekjørere.. N/A er for ekte menn... :kiddie

 

Det er vel 2zz motor i denne etter hva jeg husker? deilig lyd :op

 

Hei.

 

2 zzzz zzzz -motor ? Har ikke kjørt Celican til Andre enda, men det høres ut som en "skikkelig skræmt" motor :hammer

 

Ellers var det ganske bra respons i twinturbo wankelen også, og angående hardtarbeidende lyd fra en 13B REW..?- "don't get me started".

 

(Har du kjørt en FD noen gang? Du får sitte på en tur til sommeren, hvis du vil).

 

Fin bil Andre. Bare ligg unna malerverkstedet nå, så den ikke blir rosa.

 

Hade på badane (*-den siste er skikkelig intern)

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Har du kjørt en FD noen gang? Du får sitte på en tur til sommeren, hvis du vil).

 

 

Hihi.. måtte bare ;) Du er jo "litt" wankelfrelst.. Men seriøst: rx7 er neste på ønskelisten, men har dessverre aldri kjørt en nei... :(

 

Og, ja.. styr unna det Humorlakk A.S. ja.. :op

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, det var denne som var til salgs uten prøvekjøring.

 

Balltre i bilen = for en hver person uheldig nok til å stå lene seg på bilen, slå døra i den, eller lignende jøde oppførsel. Men det var meg, og balltre fulgte ikke med når den ble solgt så gud vet hva som ligger i den nå :)

 

Bra å høre du er fornøyd Andre! (det BURDE du være!!! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår