Jump to content
Bilforumet.no
Sign in to follow this  
RollaOle

Chromecorolla: Toyota Corolla Xli 95 sedan (prosjekt Vinterfacelift)

Rate this topic

Recommended Posts

Hmm.. skal jeg være brutalt ærlig kan jeg ikke huske at jeg så sånne på min eller tom sin bil. Men du hadde vel ikke en 50/50 blanding med vann/såpe. Så det skal jo bare bli borte. Vet ikke jeg....men kansje prøve med en føner eller noe å varme det så det fordamper?!

Nå er det blitt helt strøkent! :)

Møtte polisen idag også.. så ikke som dem gadd og bry seg med soting på de fremste rutene..

Neste mod er ny radiator bremseklosser, bremseskiver, gulekoni og lesjòfors senkefjører.. og ny frontfanger og lakkering av bakfanger og bakplate og speil.. Ble mye det gitt!

Ble stoppa av polisen! så måtte rive av filmen foran, 2 dager før gatebil! føkka polis! :P

Så da ble det 2 flunkende nye sportstoler! happyhappy

IMG_0686.jpg

IMG_0685.jpg

IMG_0687.jpg

Også har jeg begynt smått på bagasje rom prosjekt, bassrøret ligger bak den plata, skal trekke den om og skjære ved linjene der..

Også ha på noe stæsj! blir bra!

IMG_0678.jpg

Kjedelig at du måtte rive av filmen da! Men nå klarer du kanskje å legge på ny selv? Ellers er det bare å komme til Eidsvoll vøtt... ;) hehe... Var det vanskelig å få inn de stolene eller? Var dem dyre?

Kjedelig at du måtte rive av filmen da! Men nå klarer du kanskje å legge på ny selv? Ellers er det bare å komme til Eidsvoll vøtt... ;) hehe... Var det vanskelig å få inn de stolene eller? Var dem dyre?

Spørs om jeg skal ha på film, gromt og se at det er tøffe stoler vøttu!

Dem er det 4lapper for begge to! måtte ødelegge festene på de gamle stolene og sveise noen braketter!

Er det noe liv i leiern her da?

Svarer for han jeg. :P

For en stund siden klarte kom han å få sølt 10 liter antikkhvit maling bak i bilen! Hehe... Så, da måtte han få tak i nye bakseter, gulvteppe og dørtrekk. Dette har nå blitt bytta. Ellers har han satt på chrome m3 speil. Stort sett mer er vel ikke skjedd..

Felga er 17".

veldig VELDIG synd at jeg ikke så denne tråden før..ellers kunne du gitt meg penger så skulle jeg skaffet deg klarglass lykter foran og klarglass sidelamper og klarglass blinkers i fanger foran og rød/hvite baklys i klarglass med lysplate på bagasjelokk også..hmm..pluss bakfanger med skiltholder..alt originalt fra toyota...