Gå til innhold

Chromecorolla: Toyota Corolla Xli 95 sedan (prosjekt Vinterfacelift)

Ranger emnet


RollaOle

Anbefalte innlegg

  • Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå er det blitt helt strøkent! :)

Møtte polisen idag også.. så ikke som dem gadd og bry seg med soting på de fremste rutene..

 

Neste mod er ny radiator bremseklosser, bremseskiver, gulekoni og lesjòfors senkefjører.. og ny frontfanger og lakkering av bakfanger og bakplate og speil.. Ble mye det gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble stoppa av polisen! så måtte rive av filmen foran, 2 dager før gatebil! føkka polis! :P

Så da ble det 2 flunkende nye sportstoler! happyhappy

IMG_0686.jpg

IMG_0685.jpg

IMG_0687.jpg

 

Også har jeg begynt smått på bagasje rom prosjekt, bassrøret ligger bak den plata, skal trekke den om og skjære ved linjene der..

Også ha på noe stæsj! blir bra!

IMG_0678.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at du måtte rive av filmen da! Men nå klarer du kanskje å legge på ny selv? Ellers er det bare å komme til Eidsvoll vøtt... ;) hehe... Var det vanskelig å få inn de stolene eller? Var dem dyre?

 

Spørs om jeg skal ha på film, gromt og se at det er tøffe stoler vøttu!

Dem er det 4lapper for begge to! måtte ødelegge festene på de gamle stolene og sveise noen braketter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Er det noe liv i leiern her da?

 

Svarer for han jeg. :P

 

For en stund siden klarte kom han å få sølt 10 liter antikkhvit maling bak i bilen! Hehe... Så, da måtte han få tak i nye bakseter, gulvteppe og dørtrekk. Dette har nå blitt bytta. Ellers har han satt på chrome m3 speil. Stort sett mer er vel ikke skjedd..

 

Felga er 17".

1990 Ford Sierra 2.0 DOHC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig VELDIG synd at jeg ikke så denne tråden før..ellers kunne du gitt meg penger så skulle jeg skaffet deg klarglass lykter foran og klarglass sidelamper og klarglass blinkers i fanger foran og rød/hvite baklys i klarglass med lysplate på bagasjelokk også..hmm..pluss bakfanger med skiltholder..alt originalt fra toyota...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår