Gå til innhold

17" felger?


SunnyGTi2.0

Anbefalte innlegg

Essex: Da så... Har bare hørt flere som har sagt at pulsar er det engelske navnet på sunny gti-r... Jeg har heller aldir sett betegnelsen Pulsar GTi-R noengang...

 

[kj]: Høres fint ut det da!

 

Hva må jeg gjøre for å få den godkjent med dette? (205/40-17, senket 35mm) Hvem snakker jeg med først liksom?

Gidder ikke legge ut godt femten tusen på hjul og senking hvis det ikke blir godkjent...

Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SunnyGTi2.0

Essex: Da så... Har bare hørt flere som har sagt at pulsar er det engelske navnet på sunny gti-r... Jeg har heller aldir sett betegnelsen Pulsar GTi-R noengang...

 

[kj]: Høres fint ut det da!

 

Hva må jeg gjøre for å få den godkjent med dette? (205/40-17, senket 35mm) Hvem snakker jeg med først liksom?

Gidder ikke legge ut godt femten tusen på hjul og senking hvis det ikke blir godkjent...

Noen som har noen tips?

 

ja, har hørt om dritmange som blir stoppa og må ta av de felgene og fjærene på stedet :rolleyes: :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, på senkesettet du kjøper får du m tuv godkjenning... se på eikermotorshop eller vare senter?? så da må du vise bilen hos biltilsynet, eller andre verksted m senkesettet.. da blir det stående i vognkortet at bilen er godkjent m 35 mm senk... det med at folk blir stoppet og må plukke av felger har jeg aldri hørt noe om!!! er jo såå vanlig m felger... men du jukser jo bare deg selv da, men feil dekkdim liksom... blir jo feil på spdmeteret...

 

hmmmm

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

 

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [kj]

... men du jukser jo bare deg selv da, men feil dekkdim liksom... blir jo feil på spdmeteret...

 

hmmmm

 

Tror ikke speedoen (:op ) blir noe særlig feil hvis jeg har disse dimensjonene.. Profilen er jo lavere, så rulleomkretsen blir vel den samme +/-5%.. Ihvertfall hvis de er lovlige...

 

Essex: Akkurat det jeg er redd for.. Men jeg har med slagtrekker og god jekk bare i tilfelle.. :D :D

 

Det jeg tekte på var at jeg ikke gadd legge ut "masse tid og penge" på gjøre det hvis dekkene slår oppi eller noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår