Gå til innhold

Sleng ut bilder av din veteran:)

Ranger emnet


Olsen_nissan

Anbefalte innlegg

Her er mine veteranbiler

 

1966 Mustang HT med frisert 289 V8 og T5 manuellkasse

 

IMG_9120_resize.jpg

 

1965 Mustang HT med frisert 351W V8, 4trinns manuell T10 kasse, 9" med diffbrems osv

 

09012010200.jpg

 

1974 Consul Coupè som driver å får 351W V8 og litt div.

 

PA280006.jpg

 

1964 Taunus 12m Varevogn

 

05012010189.jpg

 

1967 Taunus 20m TS

 

P9010010.jpg

 

1966 Taunus 17m med frisert 2.8V6

 

P8180014.jpg

 

Og litt annet rask som jeg ikke har noen bilder av. 46 Ford bl.a.

Ford!

65 Mustang HT

66 Mustang HT

12m Varevogn. 17m 2,8. 20mTS. Consul Coupè. Granada Injection. ++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det muligheter for å få godkjenning av det 351/Consulbygget? Grunnen til at jeg lurer er fordi jeg har selv en -74 Consul Coupe stående nedi vognskjulet, og har lenge lekt med tanken på Ford åtter i denne.

Har forsåvidt en 400M Cleveland, men den blir nok for stor. Dessuten står den i Camaroen for øyeblikket.. :ford:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Er det muligheter for å få godkjenning av det 351/Consulbygget? Grunnen til at jeg lurer er fordi jeg har selv en -74 Consul Coupe stående nedi vognskjulet, og har lenge lekt med tanken på Ford åtter i denne.

Har forsåvidt en 400M Cleveland, men den blir nok for stor. Dessuten står den i Camaroen for øyeblikket.. :ford:

 

Ja, det er flere Granader i Norge som er godkjent med V8.

Granada og Capri ble jo faktisk levert org. med V8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det muligheter for å få godkjenning av det 351/Consulbygget? Grunnen til at jeg lurer er fordi jeg har selv en -74 Consul Coupe stående nedi vognskjulet, og har lenge lekt med tanken på Ford åtter i denne.

Har forsåvidt en 400M Cleveland, men den blir nok for stor. Dessuten står den i Camaroen for øyeblikket.. :ford:

 

 

Det er fullt mulig å godkjenne. Ta kontakt om du skal ha regnr og referere til.

 

Hadde nok gått for en Smallblock om jeg var deg. Unødvendig mye styr med en BB.. Iallefall en daff 400M ;-) Da ender du bare opp med en masse styr med vekter, moment osv. Enklere å gå for en sb. Potente og turtallsvillige.

Ford!

65 Mustang HT

66 Mustang HT

12m Varevogn. 17m 2,8. 20mTS. Consul Coupè. Granada Injection. ++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår