rl1 Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 AUDI a4 avant TDI quattro. 03 mod. Litt noobe spørsmål, men vil helst slippe å fylle feil olje.. Står mye tyske fraser jeg ikke skjønner i instruksjonsboka. eneste jeg finner som jeg kan relatere til er under motoröl: SAE 0w-30 og masse tyske gloser. Hvilke olje burde kjøpes ? hvor ? Statoil / shell? takker for svar :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertR Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Heisann! det står oljenormen i instruksjonsboken også... så lenge du kjøper olje med rett norm går det bra, vw.506.01 foreks... Om du er usikker så stikker du bare innom nærmeste Audi - pusher så viser de deg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vimael Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Du må ha Long Life olje. Kjøp olje hos din nærmeste VAG-forhandler til denne bilen. Den koster bortimot 200,- literen, men til gjengjeld er den beregnet på 30.000km-intervaller. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Du må ha Long Life olje. Kjøp olje hos din nærmeste VAG-forhandler til denne bilen. Den koster bortimot 200,- literen, men til gjengjeld er den beregnet på 30.000km-intervaller. Bare så det er sagt, det er ingen biler som MÅ ha Longlife olje. dette er noe en selv kan velge. Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg