Gå til innhold

Bilder av volvotrucks!

Ranger emnet


-zlurv-

Anbefalte innlegg

Er en del av sjarmen med lastebiler at det går tregt.. og at girkassen er to tomannshåndert når den er kald.

Men da er det veldig artig å sette seg bak rattet i en Volvo FH 16 660 Ishift :) Kontrastene er mildt sagt store.

 

335x122_F89.jpg

 

 

Dette er skikkelig gamledager.. ja :p

 

335_122_80_f10_f12.jpg

 

Og det man også skal huske på, er at når F10/F12 serien kom, så var den revolusjonerende med sin hele frontrute, og ikke minst når Globetrotter hytta kom.. Var ingenting som kunne måle seg i mot de bilene i det europeiske markedet.

 

Putter inn ett bilde av oljesemien vår, med en FH 12 500 -04 modell forran :)

 

11102006042wj9.jpg

[/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges

[x] Volvo 440 89- 1,7i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Klarer dere ikke å lese hva X-Cell skriver?!

 

Skal dere skravle får dere ta en truckstop på veikroa, finne frem irc eller msn. Dette er fortsatt en bildetråd, ikke et symøte. Og da skal det KUN postes bilder.

 

Har slettet enda 28 innlegg etter at X-Cell påpekte dette. Nå er også jeg obs på dette, og neste gang ryker både tråden og brukern. Slemme barn og trailersjåfører får juleferie :jail av meg :sombrero: Dere trenger ikke takke meg. :w00t :hide

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes da det må være lov og diskutere litt her og .

 

hvis ikke så får dere melde dere inn på

truckstop.diskusjonsforum.no der er det bare Lastebil og det er lov og si noe annet enn et bilde.

 

hva er vitsen med et forum hvis enn ikke kan prate om bilder og slikt kan jo det i biltrådene. så!! hva er problemet???

V8 SCANIA V8 V8 S-U-P-E-R V8 Swedish Heartbeat

 

Lærte å krabbe, lærte å gå, lærte og like SCANIA med V8 å

 

http://truckstop.diskusjonsforum.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

V8gazza: Her kan dere diskutere så mye dere bare orker, men ikke i akkurat denne tråden. Folk som åpner denne tråden ønsker å se dødsrå lastebiler, ikke lese flere hundre svadainnlegg om hvem som kjørte for Lasses Lastebil eller at yndlingsundulaten til tante Olga på toten daua i fjor vår.

 

Er det et spesifikt bilde eller en spesiell bil du føler for å prate om er det ikke verre enn at du kopierer bildelinken og lager en ny tråd om temaet. Det kryr ikke akkurat av tråder i lastebilforumet.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår