Gå til innhold

Problemer med Laguna 1.8 (97)


VTi

Anbefalte innlegg

Er det noen som har hatt lignende problemer med Laguna 1,8RT (97) som dette:

 

Plutslig tok bremseskivene og klossene foran kvelden, og gnisten sto. Det var forøvrig dagen etter Eu-kontroll. Gjett om jeg blei forbanna.

 

Deretter tok venstre styrekule kvelden. En mnd senere tok den høyre kvelden.

Samtidig med dette knakk motorfestet på 3 steder, og dro med seg litt eksosanlegg, heldigvis slapp katalysatoren no skader. ABS'en funka aldri, uansett hvor mange sikringer jeg bytta. Spyleveskelampa lyste konstant, til tross for at tanken var full. Det samme gjalt servo lampa. Det var til stadighet diskotek på instrumentpanelet. Ettersom jeg aldri fikk kjøpt cdspiller, satt jeg der og digga villt etter P4 med blinkende discolys!

:hammer

Vel, var da en artig bil, til sitt bruk. A til B. Men aldri mer Renault fant jeg ut.

 

Jeg hadde bilen mellom april og august i år. Etter alle problemene gadd jeg ikke mer. (Reg.reim, dynamoreim, bremseklosser og skiver foran, styrestag begge sider, eksos, motorfeste) Fin bil ja. Fin bil.

 

Det blei innbytte og tapte ca 15 lapper på den. Men nå er jeg tilbake til gamle gode Honda, og Preluden ruller rundt UTEN problemer!

 

Er det noen som har vært borti det samme, eller har jeg bare hatt en forbanna ræva bil? :drive2

- Honda CRX Del Sol VTi EG2 - 1992

- Honda Prelude 2.0i - 1993 - SOLGT

- Renault Laguna 1.8RT - 1997 - SOLGT

- Honda Civic VTi EG9 - 1992 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har hatt lignende problemer med Laguna 1,8RT (97) som dette:

 

Plutslig tok bremseskivene og klossene foran kvelden, og gnisten sto. Det var forøvrig dagen etter Eu-kontroll. Gjett om jeg blei forbanna.

 

Deretter tok venstre styrekule kvelden. En mnd senere tok den høyre kvelden.

Samtidig med dette knakk motorfestet på 3 steder, og dro med seg litt eksosanlegg, heldigvis slapp katalysatoren no skader. ABS'en funka aldri, uansett hvor mange sikringer jeg bytta. Spyleveskelampa lyste konstant, til tross for at tanken var full. Det samme gjalt servo lampa. Det var til stadighet diskotek på instrumentpanelet. Ettersom jeg aldri fikk kjøpt cdspiller, satt jeg der og digga villt etter P4 med blinkende discolys!

:hammer

Vel, var da en artig bil, til sitt bruk. A til B. Men aldri mer Renault fant jeg ut.

 

Jeg hadde bilen mellom april og august i år. Etter alle problemene gadd jeg ikke mer. (Reg.reim, dynamoreim, bremseklosser og skiver foran, styrestag begge sider, eksos, motorfeste) Fin bil ja. Fin bil.

 

Det blei innbytte og tapte ca 15 lapper på den. Men nå er jeg tilbake til gamle gode Honda, og Preluden ruller rundt UTEN problemer!

 

Er det noen som har vært borti det samme, eller har jeg bare hatt en forbanna ræva bil? :drive2

Det er bare en fordømt drittbil! Renault har aldri lagd en bra bil Devil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en 97laguna 2L RT i 2.5 år..

 

Ikke hatt ETT ENESTE problem med den, og den hadde gått 180"km...

 

Men har uansett bytta den ut nå til en litt nyere bil med mindre km.

 

Var veldig fornøyd med lagunan min..

 

Bra det er noen som er heldige iallfall, hehe happyhappy

Men 3-4mnd holdt for meg!

- Honda CRX Del Sol VTi EG2 - 1992

- Honda Prelude 2.0i - 1993 - SOLGT

- Renault Laguna 1.8RT - 1997 - SOLGT

- Honda Civic VTi EG9 - 1992 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår