Gå til innhold

Nippon.no - tråd #1

Ranger emnet


Tsbusa

Anbefalte innlegg

 

Nippon skal ikke avvikles.

 

NIPPON SPORTSCAR IMPORT DA står for delt ansvar.

Tore Kvittem samarbeida med Per Christian Taulow før. Taulow trakk seg ut.

Nå driver Tore Nippon aleine. Det er det hele. Så nei. Nippon lever videre!

- Honda CRX Del Sol VTi EG2 - 1992

- Honda Prelude 2.0i - 1993 - SOLGT

- Renault Laguna 1.8RT - 1997 - SOLGT

- Honda Civic VTi EG9 - 1992 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er jo en ganske gammel sak at det er oppløst! De var to stk som styrte firmaet før, nå er det en.. derfor heter det ikke "DA" nå ... altså Delt Ansvar!

 

Nippon er IKKE oppløst..

 

edit: whops.. så flere hadde skrevet det her nå

Et hav av felger og dekk til gode priser:

Tempe Dekkservice A/S (Trondheim) http://www.tempedekk.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett... bruk heller http://www.need4speed.no Denne fyren kan bil!

Kan man stole på han da? JA.. han tok opp lån for å skaffe bilen for meg, da jeg ikke hadde penger... jeg fikk ha bilen i over en måned før jeg betalte ett øre... Som sagt tidligere... bruktbilsgaranti er loven ikke service..

[x]86 sierra is *knust*

[x]94 Civic lsi *solgt*

[x]82 Mazda 929 *Rast* (vinterbil)

Nå 98 Integra R

 

Henger du så vidt med til 6000rpm kan du glemme å følge med resten av veien til 9000rpm! :hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett... bruk heller http://www.need4speed.no Denne fyren kan bil!

Kan man stole på han da? JA.. han tok opp lån for å skaffe bilen for meg, da jeg ikke hadde penger... jeg fikk ha bilen i over en måned før jeg betalte ett øre... Som sagt tidligere... bruktbilsgaranti er loven ikke service..

 

 

 

vil nå tørre å påstå at han tore har god nok peiling på bil til å drive med det han gjør også!

 

Så fort man spør han om noe lyser det opp i øynene hans å han bretter ut i det vide å det brede :)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil nå tørre å påstå at han tore har god nok peiling på bil til å drive med det han gjør også!

 

Så fort man spør han om noe lyser det opp i øynene hans å han bretter ut i det vide å det brede :)

 

Det skal være sikkert! Kan spørre om så og si hva som helst på Hondan min, og han har svaret. Sjuk mann yummy

- Honda CRX Del Sol VTi EG2 - 1992

- Honda Prelude 2.0i - 1993 - SOLGT

- Renault Laguna 1.8RT - 1997 - SOLGT

- Honda Civic VTi EG9 - 1992 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett... bruk heller http://www.need4speed.no Denne fyren kan bil!

Kan man stole på han da? JA.. han tok opp lån for å skaffe bilen for meg, da jeg ikke hadde penger... jeg fikk ha bilen i over en måned før jeg betalte ett øre... Som sagt tidligere... bruktbilsgaranti er loven ikke service..

 

Thumbs up

 

Har selv benytta Per Christian Thaulow og kan ikke si noe negativt om den karen der. Har en vurdert å handle seg japs så er need4speed.no er kanonplass å handle ifra. Varme anbefalinger til PCT herifra iallefall.

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

 

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Thumbs up

 

Har selv benytta Per Christian Thaulow og kan ikke si noe negativt om den karen der. Har en vurdert å handle seg japs så er need4speed.no er kanonplass å handle ifra. Varme anbefalinger til PCT herifra iallefall.

 

Jeg også har kjøpt bil fra PCT i samarbeid med Tore.. Kjøpte en 96 GT-Four som både ble hentet opp og gjort klar nesten før jeg hadde lånet iorden.. flinke er dem begge :) Har dessverre vært noen motorproblemer i ettertid og det fikset dem elegant ved å bytte hele motoren! KJEMPESERVICE! Varme anbefaleringer fra meg også :)

Et hav av felger og dekk til gode priser:

Tempe Dekkservice A/S (Trondheim) http://www.tempedekk.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Club Honda har da ikke lagt ut saken her på bilforumet det var det en privatperson som tok seg av.

 

At styret i CH la ut infoen på sine websider syns jeg er helt riktig,det er medlemmenes penger og de har krav på innformasjon.

CH har hele tiden presisert at dette ikke handler om NIPPON men Tore som privatperson,Tore kan være så trivelig han bare vil men sålenge han ikke gjør opp for seg så fortjener han negativ omtale.

 

og for å si det sånn det er ikke bare CH han skylder penger det finns meget missfornøyde kunder der ute også.'

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår