Gå til innhold

Ny bil på meg:D

Ranger emnet


T0mmen

Anbefalte innlegg

Prøvde å sende deg pm, T0mmen, men innboksen din er full ;)

 

 

Dette ser jo lovende ut. Ser ut til at man kan drive noen brukbare subber også her:) 500 i damping og 2x500wrms. Cool..Om du fortsatt har den i Mai, kjøper jeg den;) Får ikke penger før da, desverre..

 

 

*poke*

Har fortsatt Human Reign 4'en, om du er interessert/har penger nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

tahoe på boler.. :P

 

og må si meg enig med noen av di som har skrevet tidligere her.. Range Rover ut i terrenget ja.. h2'n har ikke offroad egenskaper nesten desverre.. :( utseene messig ville jeg jo tatt en h2 ut i skogen framfor en range.. ;P men ja..

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

 

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tahoe på boler.. :P

 

og må si meg enig med noen av di som har skrevet tidligere her.. Range Rover ut i terrenget ja.. h2'n har ikke offroad egenskaper nesten desverre.. :( utseene messig ville jeg jo tatt en h2 ut i skogen framfor en range.. ;P men ja..

Nå er det en, her jeg bor som har kjøpt seg en relativt ny Range Rover, om den ikke er helt ny. Er ikke sikker. Men må innrømme de var grovere i virkeligheten enn på en lite bilde..Syns faktisk de ikke er så aller værst på utsende. Men syns fortsatt at H2 er en råere bil, iallefall utsende messig. Har ikke kjørt denne i terrenget, blir vell ikke gjort noe særlig heller. Dette er jo en hverdags bil;) Har frem til nå ingenting å klage på..Er en super bil å kjøre, med noen hellige kjøreegenskaper:D

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Range Rover er faktisk bygd som terrengbil kontra H2 som er en blingbling Tahoe på steroider. Så på ei kunstig terrengløype (Paralellgang, 45 grader etc) Land-rovere (Range-Rovere, defendere, discovery etc) var de eneste som hadde bakkekontakt med alle hjula i hele løypa.

 

Men ja. H2 er en stilig bil, men min personlige smak hadde vært å kjøpt en Range-Rover ja om så brukt.

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å gjøre det enkelt, jeg har råd til en h2, jeg har ikke råd til en RR, er nok flere som har det sånn :)

 

eneste RR jeg har råd til er de gamle på grønne skilter.

 

then again, jeg synes H2 har blitt litt harry, så kjøpe heller en RAM, den er i allefall gjennomført og ingen poser :)

fly without wings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å gjøre det enkelt, jeg har råd til en h2, jeg har ikke råd til en RR, er nok flere som har det sånn :)

 

eneste RR jeg har råd til er de gamle på grønne skilter.

 

then again, jeg synes H2 har blitt litt harry, så kjøpe heller en RAM, den er i allefall gjennomført og ingen poser :)

Du svarte ikke på spørsmålet mitt;) En ny H2 med 5 seter koster 1.3 mill. Har du en fast pris på en RR med 5 seter/2 seter? Å sammenligne en RR med 5 seter kontra en H2 med 2 seter å si prisforskjellen er stor, blir feil..! Fant en RR 2002 mod (personbil) på autodb.no og den koste litt over 600 000,- , og det var alltså 5 seter. En 2003 mod H2 koster underkant av 400 000,- den også, men da med 2 seter. Og hvordan disse 2 er i terrenget spiller liten rolle for meg, kjøper ikke en H2 for å bruke som terreng bil. Har en 2006 mod KTM 250 SX-F for å kjøre i terreng med..

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, å si at en RR tar H2 i terrenget, who cares? Tviler på at disse bilene blir brukt noe særlig i terrenget uansett... En gammal MB GD er mye bedre i terrenget feks. og RR fins jo ikke Terminator stil i det hele tatt, det er det H2 oser av, det er det som gjør den til machobil... RR er en bil som er noe sykt sprek til å være en sånn bil, men det er smak og behag som gjelder... Mange vil kanskje ikke ha RR av den enkle grunn at det er engelsk bil? kiddie

Volvo 940Turbo Classic 1997

[X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981

[X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Heisann!

Den bilen der har jeg sett. begge to forresten.. Den i avataren din, Er den også i familien din? Det og er en jevlig rå bil..

 

Er på ØHF som minibuss sjafør for tiden så det blir en del kjøring rundt omkring på ørlandet..

Heihei:) Sett H2'n? Mye rundt å farter eller? Er ikke på NRK på Fredagene da? Hehe..Den i avataren er bilen til en kamerat av oss. Geir Skogstad heter han..Hat vært i blad en del ganger før!

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår