Gå til innhold

lunisol: Caddy mk1 for lommerusk blir bakhjulstrekk!

Ranger emnet


lunisol

Anbefalte innlegg

  • Svar 301
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

dette blir skamrått. Dette liker jeg og har drømt om å bygge selv. Bare med audi femmer. Stå på, så fikser du dette. Hvordan gjør du med styresnekken? Mener du kan bruke fra nyere polo, da den skal være montert høyere oppe.

Rallye G60 Soon to be 16vT

Rallye --> .:R32. Prosjekt.

Golf 2 VR6. Prosjekt.

 

Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid.

 

Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

ikke fått gjort så mye har jobba mye så fått lite tid til bilen og nå har jeg influensa og dritt. ferdig med forstillinga på begge sider. venter på dempere for å finne riktig høyde på bilen og få festet motor så laft som mulig. har prøvd motor og gir i nå ser ut til å bli plass. noen bilder har jeg, prøvde sommer felgene til golfen min på.

caddy12004.jpg

 

caddy12003.jpg

 

caddy12002.jpg

 

caddy12001.jpg

caddyca18 under bygge

touran til jobb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøllerått bygg. Håper du får lov å drifte med denne da? Blir iallefall jævlig artig å se på bane samme hva du stiller opp i/på. :thumb

 

Da jeg var ung og dum fablet jeg om å bygge om Skoda Pickupen min med en Audi V6 tdi quattro drivpakke. Det hadde blitt rå doning. Må bare ta av meg hatten for arbeidet du har lagt ned i denne.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår