Jump to content
Bilforumet.no
Sign in to follow this  
volvofanatist

Svart Impreza på gardermoen/E6 i går...

Rate this topic

Recommended Posts

Når jeg skulle til jessheim i går kom vi bak en Svart impreza på sletta over gardermoen, og den gikk så tregt at det var 2-3 biler mellom den og bilen jeg satt i som kjørte i kø..... Skulle da tru at folk som kjører "styla" impreza kunne trå på litt ivaffal... Eller, så egentlig ikke så nøye på bilen, men den hadde masse vinyler og tekst på sia...

Vakke snakk om å accse ut på E6'n engang... Freste forbi'n i V70...

Noen her på forumet ell???

Jaja, seff er det lov å ta det rolig... Sto RX bakpå ja!

Var bare det at han kjørte veeldig rolig syns jeg...

Enten så kjørte alle der litt for fort, eller han litt under grensa..

Fint med svart impresa egentlig,men litt for mye klistremerker...

Kan oxo hende han hadde onga i bilen, jeg har nå en Impreza wrx men driver ikke å leker idiot med sønnen min på, våkn opp litt folkens,fordi om man har en brukbar rå bil må man ikke dra på hele tiden.

det går vel en i lillestrøm området..

Også kan jeg legge til at når jeg ser sånne "superbiler" så forventer jeg at eieren har kjøpt dem for å bruke den, jeg personlig synes det er feil å bare kjøpe dem for status..

Men thats my oponion så alle dere som er ute å kosekjører med RS2 og EVO'er får bare vike til side og holde høyrefeltet på motoreveien

Ps! det værste jeg så engang var når jeg havna bak en LAAAAANG kø mellom fetsund og lillestrøm. Fikk helt sjokk når jeg så hva som lå forrest i køen, Audi RS2.

Så vi som har slike "superbiler" må alltid råkjøre etc?

Saken er at vi pleier å kjøre fort på bane og trenger dermed ikke å kjøre jalla i trafikken.Vi vet hvordan bilene våre går :thumb

det går vel en i lillestrøm området..

Også kan jeg legge til at når jeg ser sånne "superbiler" så forventer jeg at eieren har kjøpt dem for å bruke den, jeg personlig synes det er feil å bare kjøpe dem for status..

Men thats my oponion så alle dere som er ute å kosekjører med RS2 og EVO'er får bare vike til side og holde høyrefeltet på motoreveien

Ps! det værste jeg så engang var når jeg havna bak en LAAAAANG kø mellom fetsund og lillestrøm. Fikk helt sjokk når jeg så hva som lå forrest i køen, Audi RS2.

Det er store forskjeller på når man skal kjøre hardt osv, å ja som noen andre her påpeker mange som har slike biler har de for å bruke de hovedsaklig på bane. At du kommer med den uttalelsen er for meg bare ett tegn på hvor farlig du er i traffiken å umoden du er når det kommer til kjøretøy. Håper virkelig ikke du tar livet av noen andre hvis du skal være så heldig å få kjøpe deg en evo eller sti engang.

blir ikke dere gutta med "superbiler" litt fristet til å gi på når jeg freser forbi med corsaen?

Nei, jeg bare gliser og tenker at der kommer det enda en som kan skryte til kameratene sine at han dro fra en Sti hmmmmmmmmm

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å opptimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Hvis du klikker videre på siden aksepterer du vår bruk av cookies.