Gå til innhold

Senket bil + Kvinnfolk + låne vekk bil....

Ranger emnet


CoaSlip

Anbefalte innlegg

For det første , jeg jobber nattevakt på bensinstasjon , så er det på det klare..

 

En dag for noen måneders siden kommer en gammel x innom og slår av en prat mens jeg er på jobb, klokka nærmte seg vel ett om natten. Litt uti samtalen kommer det fram hun er litt nedfor å vil låne bilen å råne litt bare for gøy. Jeg avviser blankt på dette , men etter mye om og men klarer hun å overtale meg med at hun skal hente noen papierer hun har om en sak som var svært viktige for meg.

 

La gå, tenker jeg og låner henne bilen min. Det er en senket 5-serie med stylingfanger både foran og bak, ikke kjempesenket , men slik at jeg bremser ned før store humper osv osv. Stort sett så går det greit. Jeg låner henne bilen og jeg og kollegaen min spøker med at jeg får bilen tilbake i en bærepose. Til vanlig er jeg svært liberal med å låne ut bilen min bare jeg stoler på sjåføren.

 

En time går å jeg er utfor en tur og rydde litt å ser bilen min fyke forbi i en rasende fart ,tydeligvis bare for å provosere. Hun raser igjennom en rundkjøring som er nokså ujevn mens jeg står med hjertet i halsen, men det går heldigvis bra... så forsvant hun igjen. Blir litt irritert , men klarer å legge det fra meg. En liten halvtime senere står jeg å kollegaen min ute å tar en velfortjent blås i sammen og ser bilen min komme inn på stasjonen i ca 40-50 km/t , hun skal tydeligvis tøffe seg og kjører uten å bremse igjennom pumpe-området. Pumpene er satt opp i en slags firkant , med en godt nedsenket avløpskumme i midten som jeg har sett ta kvelden på mang en frontspoiler... til og med på originale biler. Denne nedsenkingen er svært vanskelig å se.

 

Så da står jeg der å ser bilen MIN kjøre igjennom denne humpen i 40-50km/t.... resten overlater jeg til din egen fantasi å avgjøre..

 

Etter å ha knukket samtlige fester og pløya frontfangeren foran bilen 100 meter gikk jeg bort til bilen , så over skadene og banket rolig på ruta - (hun hadde låst bilen og satt å inni å gråt) Forklarte at hun nettopp hadde brukt opp 8000,- kroner, gikk bort å tente opp en røyk og tok et dypt trekk. Heldigvis så var det bare stylingen som gikk til helvete, og bare frontfangeren sådan , men [sett inn grovt banneord] for et SMELL når den røyk. Se for deg å se den egen bil bli smadra MENS du står å ser på...

 

Uggghhh... det var en skikkelig drit-dag på jobb.

(o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød

(x) 92' BMW 525ia

(x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Får vondt i magen bare av å lese dette. Syns du takla situasjonen veldig bra jeg, tviler på at jeg ville ha holdt meg så rolig. Kan vel konkludere med at biler er ikke til for å låne bort ...

 

 

Alle biler kan lånes bort, uansett hvor senket de er!!

Her er det vell kjøringen til kjerringa det er noe feil med.... :hammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Indeed! Venter på feriepengene hennes. Nepa sluttet sa opp jobben 2 uker etterpå. Men 1.1.2006 skal jeg bestille ny fanger. Og det er forsåvidt greit , den gamle var jo oppskrapt og jævlig. :)

(o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød

(x) 92' BMW 525ia

(x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vondt i magen bare av å lese dette. Syns du takla situasjonen veldig bra jeg, tviler på at jeg ville ha holdt meg så rolig. Kan vel konkludere med at biler er ikke til for å låne bort ...

 

Det at du ser at kvinnfolket er helt knust og sitter og gråter i bilen kan vel KANSKJE hjelpe til på å roe ned raserianfallet... klart du er forbanna, men du skyter ikke løs med alt du har når du ser hu helt ødelagt...

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå drar du alle under en kam her partypulp.

Omtrent alle damer jeg vet av som kjører bil kjører som prester, og iallfall når de

låner andres biler. Og flinke sjåfører er de òg. Tror ikke jeg er den eneste her på

forumet som har den erfaringer.

 

Syns synd på deg Coa, skikkelig surt :(

mvh

Daniel Nilsen \ Danieln

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glad guttevennene mine ikke er som deg jeg partypulp :) låner bilene til alle kompisene mine jeg, aldri vært noe problem.. Men nå vet de veldig godt hvordan jeg kjører også.. Og når de sitter på med meg når jeg har dems biler, så er det de som ber meg " dra folk"..

men utrolig kjipt med fangeren din :/ jeg tror jeg hadde skutt hun.. Greit om det var en ulykke, men hun ber jo om at noe skal skje i den hastigheten på en bensinstasjon!

1999 -Audi tt 1,8 turbo

1988 -Audi 100 2,3l (til salgs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at du ser at kvinnfolket er helt knust og sitter og gråter i bilen kan vel KANSKJE hjelpe til på å roe ned raserianfallet... klart du er forbanna, men du skyter ikke løs med alt du har når du ser hu helt ødelagt...

Klart det vil sette en demper, men tror allikevel jeg ville ha blitt en smule amper. Kommer litt an på situasjonen, men dersom jeg først hadde sett hun rase forbi i vel stor fart, bare på f, så hadde jeg neppe vært rolig og avbalansert i utgangspunktet. Selvfølgelig kan det hende jeg bare hadde gjort som Coa, rolig gitt beskjed om at dette neppe blir billig (er jo det mest fornuftige). En bør uansett kunne kreve at folk tar hensyn når de kjører med lånt utstyr. Hjelper ikke å gråte seg fra slikt. Pay up sucker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hvertfall ikke noe problem med og låne bort bilen til dama, eller andre venner, men jeg ber dem bruke fornuft når de kjører ellers står fronten igjen på fartsdumpene,

Skal innrømme jeg har nappa av fronten på gamle bilen også når jeg rygga ut av garasjen, er fort gjort, og lett og fikse uansett...

2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline

1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro

1967 Vw Boble 1303 S

(x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo

(x)1990 Audi 90 2.3 ABT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må lære opp dama til å kjøre senket bil, da går det bra. Min kjæreste har ikke ødelagt noe enda.. Men, det kreves litt forklaring og læring for å få dem til å forstå :) Men, når du har en kjæreste som ser at 90% av pengene som kommer inn på konto, de går til bilen, så skjønner hun at den betyr litt mere for deg enn bare et framkomstmiddel :)

 

Vi får se hvordan det går når GT-leppa skal på framme, og coiloverene skal skrues litt mere ned :)

 

Men, hvorfor i all verden lånte du en x-kjæreste bilen din? Håpte du på en sammenkomst etter endt nattevakt eller noe? :)

Uansett, smooth at du faktisk klarer å kreve penger fra henne, det kan være vanskelig. Hvertfall om du har problemer med samvittigheten som jeg har..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår