Gå til innhold

29 April - 19.00 - Streetmeet Skedsmohallen

Ranger emnet


Sly

Når passer det for deg med treff på skedsmohallen?  

253 stemmer

  1. 1. Når passer det for deg med treff på skedsmohallen?

    • Lørdag 8. april 2006
      37
    • Lørdag 15. april 2006
      32
    • Lørdag 22. april 2006
      51
    • Lørdag 29. april 2006
      135


Anbefalte innlegg

  • Svar 735
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lønner seg å være forsiktig med det, kan koste deg lappen om politiet tar deg bak rattet mens du børner.. Et triks er å røyklegge skikkelig, så parkere bilen og gå ut av den fort før politiet kommer.. Hvis de ikke kan bevise hvem som satt bak rattet mens bilen børna så er det ikke mye de får gjort.. hehe.. Hvis de spør så er det jo ingen som vet noen ting.. :)

HAHAHA :D

Støtter den ass!!!

Jeg skal ihvertfall ikke sladre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

 

Hvor blir dette? skedsmohallen? ikea?

Når er det? klokkeslett?

 

Max Power og Gatebil invitert?

Takker! happyhappy

Vanskelig å lese poster eller? Du er ikke første som spørr om dette.. Alt skal stå i første post!

 

Er på skedsmohallen, lillestrøm. Oppmøte fra 19.00 og utover..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare en videreformidling av et forslag, ikke noe bestemt;

Sly (uten internett akkurat nå) fikk en telefon av en elleranna dame som sa at vi fikk lov å være på nedre del av Hellerudsletta, da det skulle være noe annet arrangement der uansett. Hva dette arrangementet er vites ikke enda, annet enn at det spilles musikk, grilles, og at det er alkoholservering. Det koster visstnok 100 kroner å komme inn også. Politiet er også tilstede.

 

Så hvordan er tankene angående dette..?

 

Som sagt, har poster dette på oppfordring fra Sly, så det er ikke noe som er bestemt, bare for å lufte stemninga.. :)

 

 

Mine tanker;

Negativt;

- Flytte treffet så nært er litt dumt

- Drikking? Frykter fjortissfest med idioter som vaser rundt bilene

- Politiet stiller med minst 6 mann iflg ryktene

- Inngangspenger

 

Positivt;

Lovlig treff

Vet såpass lite om området og dette arrangementet, så vanskelig å si noe mer.. :)

 

Noen formeninger..?

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare en videreformidling av et forslag, ikke noe bestemt;

Sly (uten internett akkurat nå) fikk en telefon av en elleranna dame som sa at vi fikk lov å være på nedre del av Hellerudsletta, da det skulle være noe annet arrangement der uansett. Hva dette arrangementet er vites ikke enda, annet enn at det spilles musikk, grilles, og at det er alkoholservering. Det koster visstnok 100 kroner å komme inn også. Politiet er også tilstede.

 

Så hvordan er tankene angående dette..?

 

Som sagt, har poster dette på oppfordring fra Sly, så det er ikke noe som er bestemt, bare for å lufte stemninga.. :)

 

 

Mine tanker;

Negativt;

- Flytte treffet så nært er litt dumt

- Drikking? Frykter fjortissfest med idioter som vaser rundt bilene

- Politiet stiller med minst 6 mann iflg ryktene

- Inngangspenger

 

Positivt;

Lovlig treff

Vet såpass lite om området og dette arrangementet, så vanskelig å si noe mer.. :)

 

Noen formeninger..?

 

Det er vel som du nevner i Negativt at det å flytte treffet såpass nærme den avtalte datoen blir veldig dumt. Hadde det kommet fram for 1 månedsiden så hadde det vel ikke gjort noe. Men for all del, er en fri verden. Jeg møter opp på skedsmohallen

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke nedere plassen der grus? Ikke det at det gjør noe. Angående politiet og 6 mann ser ikke jeg noe negativt i det for jeg regner med at INGEN skal kjøre i fylla eller knuse flasker eller biler der alikevel. Det negative med å ha politiet der er hvis folk ikke har dubbeditter og dil skrevet i vognkortet. Angående fjortis fyll tviler jeg på at det blir noe mere av der en på skjedsmohallen. Hvertfall siden politiet skal være der. Er du sikker på at det er inngangspenger? Hvis det er den nedere plassen som jeg TROR det er så er jo den utenfor gjerdene? Men ja det er negativt å flytte så tett inntil da det skal holdes.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke nedere plassen der grus? Ikke det at det gjør noe. Angående politiet og 6 mann ser ikke jeg noe negativt i det for jeg regner med at INGEN skal kjøre i fylla eller knuse flasker eller biler der alikevel. Det negative med å ha politiet der er hvis folk ikke har dubbeditter og dil skrevet i vognkortet. Angående fjortis fyll tviler jeg på at det blir noe mere av der en på skjedsmohallen. Hvertfall siden politiet skal være der. Er du sikker på at det er inngangspenger? Hvis det er den nedere plassen som jeg TROR det er så er jo den utenfor gjerdene? Men ja det er negativt å flytte så tett inntil da det skal holdes.

Aner ikke hva slags underlag det er (ikke lokalkjent), eneste jeg vet er at det er "nedre delen av Hellerudsletta".

 

Angående politi ser jeg heller ikke spesielt mye negativt i at dem er tilstede, da jeg verken har store planer om å grisekjøre spesielt mye, og har felg/senk godkjent i vognkort. Dem kommer vel uansett til Skedsmohallen også.

 

Fjortissfyll blir det sikkert ved Skedsmohallen også, tenkte bare at om det arrangementet som skal være på Hellerudsletta er et arrangement for ungdommen, så kan det blir hakket værre. Men som sagt, aner ingenting om dette, så det er bare antagelser.

 

Iflg hun dama som ringte (via Sly), så koster det 100 kroner. Om det er inngjerda eller ikke vet jeg ikke.

Det er helst det med å flytte såpass nært jeg er mest skeptisk til. Plakater kan settes opp på Skedsmohallen, men det kan fort bli to forskjellige treff..

 

Dette arrangementet åpner forøvrig ikke før kl 20.00..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lag rot ut av dette nå a...

Det skal jo være på skedsmohallen...

Tror det blir fint jeg...

Er rot jeg også er redd for..

Tror det kan bli fint på Skedsmohallen ja, men er enig med Sly at det kunne være lurt å lufte idèen, siden man fikk tak i en lovlig plass.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke heng deg opp i det med lovlig plass eller ikke...

Sist vi var der, var det masse politifolk, og de krevde ikke at vi skulle flytte oss.

De bare gikk rundt og var rasshøl og tok de som såvidt børna.

Så der er jeg optimist, dette går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er rot jeg også er redd for..

Tror det kan bli fint på Skedsmohallen ja, men er enig med Sly at det kunne være lurt å lufte idèen, siden man fikk tak i en lovlig plass.. :)

 

Men da har vel ideen vært lufta og valget falt for denne gangen på skedsmohallen, hvor man kan komme gratis og hvor det har blitt avtalt at det skal være.

 

Så forresten at det har blitt montert betongklosser forran gangveien på skedsmohallen, så for de personene som lurte på å kjøre ut der hvis politiet kom, kan bare glemme det. og hvis man oppfører seg på skedsmohallen og viser litt respekt for snuten så skal ikke det uten videre bli noe problem. Og skulle de møte manns sterke opp med BT så er ikke det noe stort problem så lenge man beter seg ordentlig.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår