Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Takk:) ventet lenge på denne dagen.

 

Nå hvordan ligger dere ann? Når blir den første prøve turen/draget?

 

Joda, ligger greit ann, venter på setebraketter nå, bilen blir vel tatt ut for montering av tenning, og instrumenter ganske så snart.

Første testrunde blir muligens 3.mai, var visst usikkert om Hellcruisers skulle arrangere eller noe, så det får de nesten svare på, bowtie?

 

Btw, du har PM ;)

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Congrats Nova 68 med godkjendt grombil :D

 

Nå he visst Jens Pengelens sellt Roush Mustangen, å en halltamme tysker så eigann ska lagrann på umek :)

 

Drog opp gjønåsnitts verdien på bilanne i dæ bygget en del ijallfall :D

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Congrats Nova 68 med godkjendt grombil :D

 

Nå he visst Jens Pengelens sellt Roush Mustangen, å en halltamme tysker så eigann ska lagrann på umek :)

 

Drog opp gjønåsnitts verdien på bilanne i dæ bygget en del ijallfall :D

 

Takker, rykte seie han ska ha haim nye bil:)

 

He du tulla mæ onkel politi??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo være professor for å tyde språke deres gutter...

 

Ja Jærsk er ikke for alle ser du :D

 

Neida, må bare fucke opp litt i ny og ne. Er jo noen trøndere og her som liker å skrive dialekt til tider :)

 

Så Jensemann skal ha hjem ny bil ja, det var vel ikke akuratt noen overaskelse, hehe.

 

Som noen kansje skjønner så var kalle navnet i min tidligere post en smule ironisk.

 

Skal bortover til gammlefar i morgen, han holder fortiden på å restaurere en DeTomasu Pantera for en kompis hjemme i garasjen.

 

Fortalte igår at bakskjermene hadde kommt av og at det ikke var noe vakkert syn innforbi skjermene heller :)

 

Ville visst ha meg med på sveising osv for det var så "#¤&"/ mye å gjøre, men jeg har verken tid eller middler til å komme meg til/fra lenger.

 

Som Nova68 sier så har jeg trøbbla litt med snuten ja, glemmte å bremse ned fra en 80 sone til en 60 sone og klokka derved 91km/t på laseren til onkel.

 

Tipper det blir ca 4mnd uten lapp og ca 8-9 store i bot.

 

Så jeg sykkler fortiden på jobb med barne sete og det hele :D

 

 

SHIT HAPPENS.....

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, ligger greit ann, venter på setebraketter nå, bilen blir vel tatt ut for montering av tenning, og instrumenter ganske så snart.

Første testrunde blir muligens 3.mai, var visst usikkert om Hellcruisers skulle arrangere eller noe, så det får de nesten svare på, bowtie?

 

Btw, du har PM ;)

 

E lite usekker på om det sku vårrå nå ainna einn lisænskjøring. Va vesst ein 30 styttja som sku ta lisæns!

 

Dikalekt ja :)))))))))))))

Det er i motbakke det går oppover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E lite usekker på om det sku vårrå nå ainna einn lisænskjøring. Va vesst ein 30 styttja som sku ta lisæns!

 

Dikalekt ja :)))))))))))))

 

Jau, men bli det lisænskjøring da hell? va vest usekkert om det vart nå i det heiletatt forsto æ..

Dæm som itj snakke dielækt e rusje snål aill i hop! :chairshot

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår