Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Lastet opp 150 bilder i dag...:oohh

 

ja.. dere vet hvor...:Devil:

 

Sleggemannen er i siget...

 

30mars012lite.jpg

 

 

496 BB , th 400 og slikt kommer til å gi... = SKAMKNEKT 10 bolt...:coplight

 

Ser bra ut! Kommet betydelig lengre enn det jeg planla å å gjøre på min i høst. Jeg skal innrømme at det har vært stillstand... :(

 

Allpro har prøvd å dra i gang prosjektet mitt og vi har begynt å grave i rusthaugen min (1970 Chevelle). Det er ikke mye igjen av bakskjermene. Hjulbuene og hele nederste del bak hjulene er bare "flatbrød". Vi vurderer om det er best å bytte skjermene i sin helhet, men de finnes selvsagt bare til 2-dørs. Vet du om disse skjermene kan tilpasses 4-dørs chevelle uten for mye trøbbel?

 

Det ser ut som om bakparten på 2-dørs og 4-dørs er lik bortsett fra formen på selve hjulbuene. Vet du noe om dette?

2000 Volvo S40 1,8i

1999 Volvo V70 2.0LT

1970 Chevrolet Chevelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Skikkelig gobil...

kommer på gata til sommeren med stor BB og presse og tvilsomt drivstoff...:D

 

Ja.. ser det er Olds 504 i den der nå.. det må jo sies å være en ganske spesiell motorkombo! har allerede gått en høy 7`er.. tør nesten ikke tenke på hvor jævli rått det blir med ENDA værre motor i den der! :ratatatat

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Vi jobber med en løsning ang dette.

Det vil komme informasjon om dette på hjemmesiden til Shotgun snart! :)

 

Så flott, håper dere løser dette.

 

Kan og informere at min 68 Nova ble offisielt godkjent gate bil i dag:happyhappy: :happyhappy: (kjempe bra service på trafikk stasjonen i Trondheim)

 

Nå blir det jobbing/tuning til street finals i aug:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår