Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Men vinneren fra i fjor Natt1mai...

 

ja... han skal stå i kø, Betale masse penger, oppleve en real dose frustrasjon, bli så oppgitt at kvelden sannsynligvis alltid kommer til å huskes ...

 

Å alt dette for at noen som aldri har arrangert dragrace før, skal liksom få til ett digert arrangement med 100 deltagende biler, med folk som aldri har sett ett "hjuletre" engang, på natten når det er mørkt, å sleike rumpahøle til Bilsport forbundet...ja, lykke til...

 

Tror dere at det er fare for at det kommer Mange fra Råsa-ligan skal til denne plassen??

 

NOT!65pickup.gif

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vinneren fra i fjor Natt1mai...

 

ja... han skal stå i kø, Betale masse penger, oppleve en real dose frustrasjon, bli så oppgitt at kvelden sannsynligvis alltid kommer til å huskes ...

 

Å alt dette for at noen som aldri har arrangert dragrace før, skal liksom få til ett digert arrangement med 100 deltagende biler, med folk som aldri har sett ett "hjuletre" engang, på natten når det er mørkt, å sleike rumpahøle til Bilsport forbundet...ja, lykke til...

 

Tror dere at det er fare for at det kommer Mange fra Råsa-ligan skal til denne plassen??

 

NOT!65pickup.gif

 

 

 

 

Ahhhh, det var kanskje ikke nok konkuranse for han ifjor da???LOOOOL.

 

Jeg prioriterer vaffal bestandig et lovlig arrangement foran et ulovlig.

 

Men isteden for å bare kakle, så kan du vel stille med egen bil i år da???

 

Talk is cheap, vettu.

No subsitute for cubic inches !

Prosjekttråd :Granada 351RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey dagens eller nattens dilemma. Fått orden sånn ca på motoren min nå. MEN!!!!

Den vil ikke stoppe da jeg skrur av tenningen. For d meste holder det med å koble av pluss på batteriet men noen ganger hjelper ikke d og jeg må ta 2 pluggledninger før den stopper.

 

Fått et tips om at det er jordings feil i tenningslåsen men da skulle den stoppet hele tiden da jeg tok pluss kabelen. Eller?

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis tenningslåsen din er skada, alik at den har tenning hele tiden, så vil gjerne bilen fortsette å gå selv uten batteri, for dynamoen klarer fint å mate systemet ditt med strøm selv uten batteri.

 

dette er ikke like stabilt som med batteri, men motoren kan godt fortsette å snurre slik som du beskriver.

 

finn fram multimeteret og begynn å mål litt på tenninga di du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HHMMM Ser att noen har problem m breie dekk!! Er vel ingen som er misunnelig på min 32 som er helt lovlig m 21,5 x 33 x 15" ?? Kjekt å ha, men ikke lett idag. Motorn til HPfreak går nok på ladespenninga Monter en diode på styrestrømmen som kun slipper strøm mot dynamoen Da ska du se den stopper

 

Bilder? Grønn med respirator?

To hot for heaven, to fucked up for hell...

http://www.dudez.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår