Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

En riktig motor fungerer 9 av 10 ganger...

Turbogreiene funker 1 av 10...

 

Så har vel ikke med uvitenhet å gjøre... :D

 

Du vet Torstein, det er ikke bare i dragracing at man benytter seg av forbrennings motorer.

 

Viss det var kun i dragracing du sikta til så kan jeg være enig med deg, men som en generell uttalelse at turbo er oppskrytt.

 

Ja da kommer det fra en uvitende :D

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

Om dere mener jeg går i strupen på KNA, så var vel verken cabben eller Pace på Geiteryggen..:ass:

 

Meg bekjent så har vel ikke Pace og Cabben heller vært gjengangere på street/bane dragrace i Sverige heller...

 

 

 

 

 

:ass:

 

:drunk: jeg hadde dratt til skien om det ikke ble sånn at vi måtte dra til flekkefjord å være løpsleder 1mai..jeg var der inne i fjord..så ikke prøv på den ;)

men ikke vært med i sverige nei..men har sansen for BIRKA CUP..

 

men noen må si mot folk som arrangerer ting..er ikke det..men du formulerer deg litt teit avogtil ...så saklig kritik har alle mennesker godt av... da jeg er løpsleder i naf motorsport drifting,så kjenner jeg jo til nbf (vet det kan gjøres mye ting bedre der..men da må man engasjere seg mye..har ikke tid til det) men vil jo jobbe for å få bane til her nede i sør en plass..det er mitt mål..:yummy:

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hva man er ute etter...

 

Effekt eller effektivitet :drunk:

 

Er vel en grunn til at turbo brukes på hverdagsbiler f.eks.

 

En komprerssor er jo ikke på langt nær så effektiv som en turbo heller, stjeler mye hk for å drive en kompressor.

 

Men for moment fra tomgang og opp er kompressor overlegent.

:disco

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har bilde av fronten på en 350 TBI motor? Tenker da på hvordan det er med braketter og strammehjul å sånnt.. Eventuellt noen som har noe liggende?? Har braketten til dynamo, men lurer på hvordan resten er.. Har vel et løpehjul og... Kanskje jeg bare trenger en strammer...? hmmm... jaja, help :p

242 V8

 

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår