Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

En kjapp research forteller meg at GM tydeligvis laget prototyper av de tidligere modellene også..

 

Og såvidt jeg har forstått det så skal det finnes 3 one of a kind modeller av Corvette Wagon. Muligens 4, da jeg er litt usikker på en modell fra 54 som ble kallt for Corvette Nomad.. Det er den første under her..

 

Corvette20Nomad.jpg

 

vemp_0708_07_zkruse_leake_collector.jpg

 

67wagonr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde ha formulert meg annerledes i går.

Dette er vel eksperiment biler som ikke ble solgt nye fra GM til kunder, ikke sant?

At GM har laga mye rare slike ting er sant.

Om de ble solgt fra GM slik så er jeg enig i at de kan kalles originale.

 

Den linken fra Pacecar viser flere Vagon's men for meg ser det ut til å dreie seg om custom biler bygd av diverse kit fabrikanter.

Greenwood, Eckler eller noen små custom sjapper.

 

Som det står halveis nede på den sida:

 

This one is was for sale on E-Bay... The owner claimed that it is a "factory" job, but to the best of our knowledge the factory never produced any of these. It looks to be a body shop addition of a kit, although this is the first of this kit that we have seen

 

Den 67'n på det lille bildet ser ille ut....

Fysj for en stygg bil. :D

 

Den svarte Corvette Nomad så faktisk ikke så ille ut.

Men skulle jeg hatt en Corvette hadde jeg handla en "vanlig" sjøl om en stv er kjekt med tanke på plassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei du !

 

Hvordan ligger du ann med bakrutesenkeren du skulle legge ett lag med lakk på ? eller var det kanskje broren din eller noe slikt jeg snakket med?

 

Husker ikke navnet i farta.... hadde den stoooooore hvite med ett par sylinder for mye :hammer

95` VW vento

95` Audi S2 avant

97` MB C200

Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår