Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dette er bra bead,men heldigvis er 1.15 regelen reddet, for denne gang i allefall. Ref amcars nettsider.

men det merkelige er vel hvordan kan man plutselig få aksept for annen lakk og nå også hjul på en 1.15 bil, men ikke gassanlegg??

Skjerpinga av 1.15 virket jo for å være en intern sak i VD som er helt utenfor stortingets viten.

Men alt koker vel ned til at hvisse personer i VD ikke liker noe som helst ved Amerika.

Vi tapte jo rettsaken angående gassdrift bilen desverre

HAr du snakket med Stein Moe hos Amcar?

Det er i motbakke det går oppover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FIkk svar på noe av bur problematikken når jeg var på visning med chevellen. forøvrig godkjennt men frontrøra ble et problem med henhold på deformasjons sonen på bilen. Betydde vel at ved en kollisjon ville røra bli trykkt innover i cupeen. hvor problemet ligger i henhold til innvendige rør vet jeg ikke

Det er i motbakke det går oppover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FIkk svar på noe av bur problematikken når jeg var på visning med chevellen. forøvrig godkjennt men frontrøra ble et problem med henhold på deformasjons sonen på bilen. Betydde vel at ved en kollisjon ville røra bli trykkt innover i cupeen. hvor problemet ligger i henhold til innvendige rør vet jeg ikke

 

:hello:

 

Har snakket med Amcar også ja...

 

Ringer deg litt seinere ikveld...

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FIkk svar på noe av bur problematikken når jeg var på visning med chevellen.

 

Skulle likt å vite hvilken empiri som ligger til grunn for den endringen. Er sikkert ikke sååå mange biler med bur som er med i alvorlige krasj langs veien her i landet i løpet av et år

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier du har snakket med de LOKAL...

 

Hold deg LANGT unna slike...

Den du skal snakke med er Petter Iversen på BT i Tønsberg...

 

Han er leder for ombyggingskomiteen i vårt distrikt, østlandet...

han som har godkjent min RÅSA og en masse andre godt ombygde biler...

 

Jeg får prøve og snakke med han, og holde meg vekk fra de som er her..

Du får ha lykke til i morgen, jeg setter virkelig pris på at det finnes ildsjeler som deg som prøver å ordne opp..

:win

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en lengre tid,(2 år) der Amcar har prøvd å motivere BT menn og SFOOR ligan på Risløkka trafikkstasjon, Oslo..

 

Så skal vi nå virkelig smelle med dørene... #-o

 

Har hatt samtaler med Trafikk og samferdselkomiteen på Stortinget i Helgen og etter det han fikk høre, så ville de gjerne at vi kom inn å fortalte litt om hva vi sliter med når det gjelder denna Firebirden som er en flyttegods bil,

og at vi skal ta opp endel andre ting som vi sliter med når det gjelder godkjenning av ombygginger og slikt...

 

Skal på Risløkka på morgenen på Onsdag å prøve å få en dialog med BT mennene der...

Lederen for Stortingskomiteen, ønsket å være med, og ha med en Avis reporter... =D>

 

 

 

Kommer jo brått på men, ønsker jo mest mulig tilbakemeldinger på hva vi skal ta opp...

 

Pri en er jo denna Firebirden...

 

Resten av lista kan jo se slik ut...:

 

Ombyging av bakstilling, som 4-link, kortet aksel og Skikeklige bakhjul ( noe som ikke blir godkjent lengre)

Veltebur, i biler før 71 og etter 71...

GASS saken...

Nedreg av US biler til under 3500...

Heving og større hjul på 4x4 biler...

Reg av 1:15 biler og orginal hyseri...

Hvordan førstegangs kontroller blir utført...110% interesse for papirer, 0 interesse for å se på bilen...

 

Flere ting som skal med på listen??

 

Hei jeg har prøvd i lang tid å få godkjent en VR6 med turbokonvertering, den er både TÜVgodkjent og bygget av profft selskap. Jeg har prøvd å henvende meg til mange forskjellige innenfor BT men ingen vil hjelpe.

Prøvde også petter killingberg i SFOOR i Trondheim, men ingen lykke.

Link til tråd på vwaudi-club.no

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=141445&page=3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er bra tiltak...var dere der i dag?er mange ting jeg opplever selv ang japse biler som er jap utg(ratt på feil side) kan leie prøve skilt i en by ,men får nei 7 av 10ganger i kr sand?why? de nekter meg å få skriftlig dokumentasjon.. så har funnet meg en stasjon jeg får dem hver ggang..men må da leveres av en lastebil sjåfør(kompis) er dette liksom riktig? så blir veldig feil mener jeg...

Endret av pacecar

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var den dagen over... :D

 

Var en hyggelig samtale, Jeg , Luzifer og ERA var der sammen med 6 pers fra FRP...

 

Men tiden da... :deng

 

45min går UTROLIG fort..

Men samtalen gikk lett, fikk snakket om endel saker, og en av de fra FRP, var en som hadde vært en av pådriverene og gjennomførerene av 1:15 regelen...

 

Siden tiden gikk ekstremt fort og det boblet med ideer, så tror jeg ikke detta blir siste gangen vi har kontakt her...

 

MEN, er helt klart, at skal vi få rensket opp i Vegvesenet og sendt råtne epler til saftkoking,

så må vi jobbe med å få hjemmesittere UT AV STOLEN og inn på stemmelokalet og stemme FRP til høsten...

 

DEN saken er HELT klar...

 

Jeg har idag også ofret lusne 300KR og meldt meg inn i FRP idag...

 

Kaster hansken og utfordrer dere ALLE til å bråvåkne... :deng

 

Som sagt det BOBLER av ideer, å en av de kan være en stormarkering i Oslo i slutten av april...

 

Men, vi har begynt å rulle på ballen, og den skal vi gjøre ALT for å holde rullende... :ratatatat

 

150309026lite.jpg

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er bra tiltak...var dere der i dag?er mange ting jeg opplever selv ang japse biler som er jap utg(ratt på feil side) kan leie prøve skilt i en by ,men får nei 7 av 10ganger i kr sand?why? de nekter meg å få skriftlig dokumentasjon.. så har funnet meg en stasjon jeg får dem hver ggang..men må da leveres av en lastebil sjåfør(kompis) er dette liksom riktig? så blir veldig feil mener jeg...

 

OM man bruker sund fornuft, så skal jo en bil som brukes på norsk vei registreres, så kjøres på veien...

 

Er jo IKKE meningen at man skal kjøre på prøveskilt..

 

Er EN av grunnene til at Vegvesenet vil dette til livs, og vil ikke se alle dissa feilsiderattbilene på norske veier...

 

Litt neg nå...

 

Men som du vet, koster å leke kar, så kjøp dere lovlige biler og betal regningen for å få skilt...:D

 

Eller kjør de på henger og på bane...:deng

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OM man bruker sund fornuft, så skal jo en bil som brukes på norsk vei registreres, så kjøres på veien...

 

Er jo IKKE meningen at man skal kjøre på prøveskilt..

 

Er EN av grunnene til at Vegvesenet vil dette til livs, og vil ikke se alle dissa feilsiderattbilene på norske veier...

 

Litt neg nå...

 

Men som du vet, koster å leke kar, så kjøp dere lovlige biler og betal regningen for å få skilt...:D

 

Eller kjør de på henger og på bane...:deng

 

ok.. hva vet du om hva jeg hadde tenkt da jeg fikk bilen?den var såpass strøken at jeg hadde tatt skilter på den ...men fikk et bestemmt nei..sånn bil skal ikke på veien... saklig svar fra deg bead.......så ser du klarte å vri det til noe neg..lykke til videre :thanksdu

Endret av pacecar

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår