Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mickey Thompson Racing Slicks

 

Passe på nå då Svenske Kronen er på Bunn !

 

http://www.bilforumet.no/felg-and-dekk/222009-selges-mickey-thompson-racing-dekk-dragracing.html

 

2 stycken, 26,0-8,5-14 = 3700 Nok

2 stycken, 30,0-9,0-15 = 4000 Nok

2 stycken, 32,0-14,0-15 = 5500 Nok

2 stycken, 33,0-15,0-15 = 6000 Nok

2 stycken, 34,5-17,0-16 = 7700 Nok

 

NB. dekken er av 2009 modelle.

( finns andre dimensioner )

Gratis frakt til Norske Grensen.

Mickey Thompson Racing Tires / Good Year Racing Tires.

Race Fuel 66 Racing Fuel

+46 70 52 90 900

 

http://www.greekdragster.info/forum/download/file.php?id=1711

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en lengre tid,(2 år) der Amcar har prøvd å motivere BT menn og SFOOR ligan på Risløkka trafikkstasjon, Oslo..

 

Så skal vi nå virkelig smelle med dørene... #-o

 

Har hatt samtaler med Trafikk og samferdselkomiteen på Stortinget i Helgen og etter det han fikk høre, så ville de gjerne at vi kom inn å fortalte litt om hva vi sliter med når det gjelder denna Firebirden som er en flyttegods bil,

og at vi skal ta opp endel andre ting som vi sliter med når det gjelder godkjenning av ombygginger og slikt...

 

Skal på Risløkka på morgenen på Onsdag å prøve å få en dialog med BT mennene der...

Lederen for Stortingskomiteen, ønsket å være med, og ha med en Avis reporter... =D>

 

 

 

Kommer jo brått på men, ønsker jo mest mulig tilbakemeldinger på hva vi skal ta opp...

 

Pri en er jo denna Firebirden...

 

Resten av lista kan jo se slik ut...:

 

Ombyging av bakstilling, som 4-link, kortet aksel og Skikeklige bakhjul ( noe som ikke blir godkjent lengre)

Veltebur, i biler før 71 og etter 71...

GASS saken...

Nedreg av US biler til under 3500...

Heving og større hjul på 4x4 biler...

Reg av 1:15 biler og orginal hyseri...

Hvordan førstegangs kontroller blir utført...110% interesse for papirer, 0 interesse for å se på bilen...

 

Flere ting som skal med på listen??

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sendt søknad, men de sa på mitt lokale bt at jeg nok ikke fikk godkjent drop spindler, bytte av bakaksel, skivebremser foran og to krets bremsesystem.. Spesielt de to siste forundrer meg litt.?

Jeg har jo snakket med folk som har fått godkjent dette før og folk som ikke har fått det godkjent.

Hvorfor er det ikke sånn att noen som har skikkelig teknisk greie på ting kan se over bilen å si om det er greit eller ikke..

Ellers så er det vel klarere regler for taksenk + all annen modifisering av karosseri som vi her nede synes er vanskelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår