Gå til innhold

Hvorfor kjøpe wrx når gtx/gtr går minst like bra?

Ranger emnet


Rafo

Anbefalte innlegg

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

eksakt hvor på torpedoen sitter denne boksen?

 

 

Kan sjekke imorgen, litt for høy promille akkurat nå. hohahha. Men tror ikke det er det samme på GTX, kan forsåvidt sjekke det og, siden jeg har en LX/GTX stående i garasjen også- SKÅL! and stuff

93' RX7 FD

88' 323 4wd Turbo (BF Turbo)

86' Daihatsu Charade Turbo

 

Let's go CRAZY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan sjekke imorgen, litt for høy promille akkurat nå. hohahha. Men tror ikke det er det samme på GTX, kan forsåvidt sjekke det og, siden jeg har en LX/GTX stående i garasjen også- SKÅL! and stuff

hei, blitt edru igjen? kiddie har du funnet ut noe om den boksen?

2004 Skoda Octavia 4x4 TDi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bruke flerehundretusen på Impreza wrx, når du kan bruke 80000,- på Mazda gtx

Fordi jeg kan.... :ass

Mazda'en er en rask og billig bil det, med det blir aldri noen impreza Devil

 

Jeg vet ikke hva som skjedde i ditt tilfelle, men jeg hadde sluppet gassen på ca 150 uansett så det ville vi aldri funnet ut av heller aneglsmili

------------------------------------

2002 subaru

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg kan.... :ass

Mazda'en er en rask og billig bil det, med det blir aldri noen impreza Devil

 

Jeg vet ikke hva som skjedde i ditt tilfelle, men jeg hadde sluppet gassen på ca 150 uansett så det ville vi aldri funnet ut av heller aneglsmili

 

 

helt enig roffa. hva sier du til å få men denne 323 på isbanen til vinteren og se da hvordan han gjør det mot noen av "oss", tror ikke 232 er bedre der gitt. dessuten hva er vitsen med å race gutter? man kan ikke skryte av å kjøre fra noen hvis man ikke vet de har stram wire. er mange som har "kjørt fra" meg her i byen :driving

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva sier du til å få men denne 323 på isbanen til vinteren

Da er jeg redd han vinner...

Jeg vil ha bilen min hel hjem, dvs jeg tar ingen unødige sjangser..

Men med en morrobil til 80lapper.. Hmm.. Taker du med den så spiller det jo ingen større rolle.. Er jo bare å finne frem hammeren, banke ut det værste og se om den starter :D

Hehe.. Sorry folkens, jeg veit jeg er kjip ;) onfiredevi

------------------------------------

2002 subaru

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bruke flerehundretusen på Impreza wrx, når du kan bruke 80000,- på Mazda gtx og dra fra Impreza'en på e6? Det ble sikkert lagt ut salgsannonse på wrx igår:-P Hehe Det skal sies at han hang på ganske bra opp til 150, men da var det slutt...(bare måtte dele dette med dere, for det ble ganske morsomt når jeg så hva det var jeg kjørte fra)

 

Bare fordi vi ikke kjører som idioter på veien betyr ikke at bilene våre går dårlig. Møt opp på rudskogen til våren så tror jeg du slutter å være så eplekjekk. Skal du selge den traktoren din så er Finn.no en god side.

:deng

Impreza sti 2005

Cadillac 2005 CTS/V eneste i norge, eller

GT3 2004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

djeeez.....

 

det måtte komme.....

 

jeg gidder ikke si mer.....

 

 

 

 

jo forresten.... hva om du stiller opp med imprezan din, og vi stiller med en GTR.... og du blir frakjørt da........

er du villig til å spise subarucapsen din? og subarujakka? og subarubuksa? og norgesflagget med isydd subarumerke, velbrukt i de svenske skoger? og varmedressen din,også påsydd subarumerke, velbrukt i de svenske skoger? og seff. dekalene dine...? bare lurer.... siden du er cocky nok til å i det heletatt gidde å komme inn på mazdabiten for å gjødsle litt rundt deg.....?

 

snakk om å være hårsår på bilen sin.....jeg skjønner ikke at du gidder å bruke tid på å komme inn her å forsvare det engang, hvis subaruen virkelig ER så mye bedre.....

 

trådstarter bare delte en erfaring med oss andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei takk til en Audi S2. Devil

 

Hei.

 

Helt enig (*-jeg gjorde om quote'n litt :bump ).

 

Scooby, "those we don't speak about", eller Mazda. Dette er en idiotisk diskusjon, da alt handler om smak. Det er et kompromiss å skru sammen en bil. Der hvor den ene skinner, er den andre dårligere. Og motsatt i en anne situasjon.

 

Kan vi ikke bare være venner :kiss . Har hatt gleden av å kjøre alle nevnte biler her, og JEG synes GT-R er best. Det er MIN mening, men det er sannsynligvis fordi JEG liker rally-egenskaper bedre enn motorvei-egenskaper (Svingbarhet, Max aks opp til ca 160 holder massevis på grusveien/isbanen).

 

Ta å rull inn øksa, og se at trådstarter faktisk har ett poeng. 323 er en billig bil som gir mye morro for pengene. Subaru er helt OK det også, men det er en dyrere bil.

 

Og til sist. På gata har det ingenting å si hva slags bil du kjører om man skal være "værst". Det er bare om å gjøre å bremse senest. Og bremser du altfor sent er du hvertfall helt værst.

 

*-oppfordrer ingen til å kappkjøre på annet enn bane.

 

Ha en topp dag i regnet.

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eter å ha sotte på med Viking her på forumet, så må jeg si... de drar godt de Impreza'ene, men så var det da "The Mazda'" eller hva han kallte seg her på forumet, som gikk i klassen min faktisk, har en snedden 323 GTR, tror den gikk ganske bra også.

litt humor å se en Mazda 323 med NOS flaske baki :p

Impreza har fortsatt Boxer motor da, et lite pluss i boka for meg, men skal ikke si hva som er best av GTR og Impreza, iogmed det ofte kommer an på sjoføren, ikke bilen.

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eter å ha sotte på med Viking her på forumet, så må jeg si... de drar godt de Impreza'ene, men så var det da "The Mazda'" eller hva han kallte seg her på forumet, som gikk i klassen min faktisk, har en snedden 323 GTR, tror den gikk ganske bra også.

litt humor å se en Mazda 323 med NOS flaske baki :p

Impreza har fortsatt Boxer motor da, et lite pluss i boka for meg, men skal ikke si hva som er best av GTR og Impreza, iogmed det ofte kommer an på sjoføren, ikke bilen.

 

Hei.

 

Det siste du sa der er essensen i alt sammen. Kan man ikke kjøre, hjelper det ikke med en Enzo Fiat engang.

 

I tilegg er Impreza ett så vidt begrep. Har f.eks. kjørt en 00 GT og det var well *-gjesp. Satt på med en 22B og det var happyhappy . Begge er impreza, men kjennes så totalt forskjellige ut.

 

Jeg driter i hvem som er best. Mazda er best for meg, og min lommebok. :cocain:

 

mvh

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår