Gå til innhold

Wire til seteryggen - hvor kan det bestilles ? (haster)

Ranger emnet


sledneck

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg vet jeg har lest om dette før her på forumet, men jeg fant ikke noe på søket!

 

Jeg lurer fælt på hvor man kjøper sånne "seterygg-wire" til Golf II (3-dørs seff)

Disse wirene har gått av på begge sidene og jeg fikk feil på EU-kontroll så det må utbedres ASAP! (startet på å fixe det selv, men jeg syntes det ble så mye prakk)

 

Hvor & hvor mye ??

 

Takker så mye for hjelpa!

 

Kjetil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...Synes det hørtes litt rart ut at du fikk feil på det,men forstår jo hvis det skulle oppstå en nødsituasjon så må jo passasjerene i baksetet komme seg ut på en kjapp og enkel måte...Men da jeg hadde bilen min inne på eu kontroll så blei ikke det bemerket på noe som helst måte,er jo ganske enkelt å få dem opp selvom de er ryki...Men er jo ikke alle som vet hvordan det gjøres...Hvis jeg hadde vært deg så hadde jeg bare dratt på en høgger og kjøpt det der,kan ikke koste mye greiene for den/de vaierene....

 

M.V.H

Bård Christian Simonsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...Synes det hørtes litt rart ut at du fikk feil på det,men forstår jo hvis det skulle oppstå en nødsituasjon så må jo passasjerene i baksetet komme seg ut på en kjapp og enkel måte...Men da jeg hadde bilen min inne på eu kontroll så blei ikke det bemerket på noe som helst måte,er jo ganske enkelt å få dem opp selvom de er ryki...Men er jo ikke alle som vet hvordan det gjøres...Hvis jeg hadde vært deg så hadde jeg bare dratt på en høgger og kjøpt det der,kan ikke koste mye greiene for den/de vaierene....

 

Jeg fikk heller ikke feil på det sist jeg var på EU-kontroll med bilen, samme verksted faktisk :-) uansett så er det greit å få fikset det! (etter 4 år, hehe)

 

Takk for tips alle sammen, skal sjekke!

 

Kjetil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kunne prøvd på en luring bare for å få de godkjent... du vet den haka som holder igjen ved håndbrekket, som du må løfte for å få fram setet? det står ei fjær på den. ta av den fjæra så skal du få til å få fram setet med håndtaket på siden likevel. om ikke hele greia har gått til helvete, selvfølgelig. :]

[ ]-94 Mazda Miata 1.8l turbo

[x]-87 Golf GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hentet meg wire på høggeren og byttet, måtte løsne litt nederst på trekket på stolen for å komme til, gikk greit å bytte, så festet jeg trekket igjen festet med nagler, som jeg banket på plass igjen. Kanskje vanskeligere på gti seter? Dette er CL seter

1985 VW Golf II cl 1,6

1961 VW T-1 1200 deluxe 1,6

1986 VW Golf II cl 1,6 (hugget)

1972 VW T-2 Transporter Sika 2,0 (solgt)

1996 Citroën ZX 1,4i (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hentet meg wire på høggeren og byttet, måtte løsne litt nederst på trekket på stolen for å komme til, gikk greit å bytte, så festet jeg trekket igjen festet med nagler, som jeg banket på plass igjen. Kanskje vanskeligere på gti seter? Dette er CL seter

 

 

 

sitter noen nagle ting på mine og... men samtidig er di sydd sammen der.. :\

95mod Audi s6 2.2t

85mod Golf 2 Cl ombygd til GTI 8V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår