Gå til innhold

Eiriksmil: Daihatsu Charade G100 CX - G100 CE

Ranger emnet


eiriksmil

Kan Charade bli fet?  

62 stemmer

  1. 1. Kan Charade bli fet?



Anbefalte innlegg

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser det titter frem litt "gull" ja :) Bruke penger på det fremfor felger og slikt vel?

 

Nei nei nei dr-s;) det er en liten rat-style pimpy shagwagon! hehehe..

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det titter frem litt "gull" ja :) Bruke penger på det fremfor felger og slikt vel?

 

Titter det fram altså? Syns det har holdt seg nogenlunde som fra i fjor jeg:

 

IMG_0132.jpg

 

Var litt uheldig en av de første dagene jeg hadde den ute i år, hadde (tydeligvis) ikke festet hjulet godt nok.. Jaja, ny skjerm må jeg jo ha uansett :D Rusten på døra syns knapt når man ser bilen fra vanlig vinkel (tør jeg påstå), får jo være grenser for hvor jålete man skal være og :wank

 

Legg forresten merke til hvor håpløst spinkle Ronalene ser ut på prøvemontering kontra Atiwe. Apropos det, skjer med meg, japsebiler og tyskerfelger a?

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Testet coiloverne i dag med de nye fjærene, på førersiden gnisser coiloveren på drivakselmansjetten, så vi får finne på noe lurt der..

 

Ble fornøyd med fjærene, går lavere enn dette men jeg må ordne opp i mansjetten før jeg vil senke mer:

IMG042-1.jpg

 

Prøvde på en felg og :)

 

IMG032-1.jpg

 

IMG035-1.jpg

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså, du var på tur på Toten i går? :P Tenkte over det at det ikke var mange som hadde sånn corolla når du kjørte forbi, og når du kjørte ned og snudde (Stjerne trykk på lena, sto en 242 med tilhenger der. Jeg som sto og i den ene garasjeporten) syns jeg at jeg kjente deg igjen, men kobla ikke før du hadde reist igjen x)

Moped: - 1981 Tempo Panter 470 - 1987 Tomos AT50 - 2002 Honda MT-5 - 1992 Honda MT-5 - 2001 Motorhispania Furia - 1988 Honda Scoopy

Bil: - 1977 Volvo 242 - 1989 Audi 100 2.0 - 1987 Audi 100 Turbo Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, var det deg det ja! Jeg bemerket at det var en gammel 242 langs veien, en totning i passasjersetet (massern her på forumet) lurte på om dette ikke var en 142.. Måtte snu og dobbeltsjekke da vettu :) 1-0, hehe.

 

Trudde du kjaurde uten skilt eg:)

Få på mindre hjul og spacera;)

 

Nettopp vært på EU vettu.. :)

Der bilen forøvrig fikk en 2er på bakbremser og en 2er på et bremserør. Skal få ordnet brems og kommet meg på etterkontroll snart, men måtte liksom prøvemontere senken. Jaja, tar en drøy time å skru senkesett så.. :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isbanekjøring.. :)

 

Tar det ikke så tungt da jeg skal bygge om til gamlefronten og få på disse lyktene fra en japansk KE70 som ligger og godgjør seg i kjelleren:

 

lykter.jpg

Endret av eiriksmil

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår