Gå til innhold

Corolla E10 ?

Ranger emnet


KennethA

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe en sånn. Hviket år kom takluke, eller er det ekstrautstyr? Det samme med elektriske vinduer. Åssen er det med motorvarmer. er de ekstrautstyr eler ettermontert?

 

du må vel ha da en 96-97 modell som heter "Ginza" det er utstyrsmodellene.

ellers har jeg også sett de kommer med alt av utstyr på en som ikke heter ginza og, men den er ikke lett å finne. den har tilogmed 1.8l motor, aircon, takluke, alt elektrisk.. :) er sugen på å bytte inn min i en slik selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen er det egentlig det der ja, var på toyota, stod det en sånn som min, navnet var det samma, men proppt full av utstyr?

Ginza er den hiclass versjonen ja?

hmmm..

LITT fattig med bare setevarmer på min side...

 

Men fine biler...

Drift sikkre!!

Starter alltid!!

 

hm, jeg har nå setevarmer på begge sider, men ellers er den fattig for utstyr.

derfor er jeg villt på jakt etter 1996 1.8l modellen som har alt av utstyr, tilogmed takluke når den har aircon, også har den skivebrems bak. jeg fant en i horten for en tid tilbake, jævelig synd jeg ikke hadde peng til å bytte inn min i den da.. det var eu-frontfanger og hekkfanger, så det kan ikke ha vært en importert en eller..

den var faktisk ikke en ginza-modell, men ginza er en utstyrsmodell ja.

 

"Drift sikkre" betyr det at de er sikkre til drifting? Trodde de var feilhjulstrekka jeg :P "yaay"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Øhh...

Har man hørt om rygge drifting på isbane så er dem DRIFT sikkere, for det er det eneste den "hissige" 1.3 litern orker.. HE HE... WOOOHOO!! :hammer"

 

ikke mobb 1.3litern.. :P den kommer jo i en turboutgave, den er faktisk litt hissig, tror jeg vil prøve meg på den da jeg slipper og flytte motorfester og greier.

den heter 4EFTE og kommer med ca 140hk på 200nm.. Står originalt i en starlet GT.

skulle jaggu likt å hatt den starlet-en.. hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
ikke mobb 1.3litern.. :P den kommer jo i en turboutgave, den er faktisk litt hissig, tror jeg vil prøve meg på den da jeg slipper og flytte motorfester og greier.

den heter 4EFTE og kommer med ca 140hk på 200nm.. Står originalt i en starlet GT.

skulle jaggu likt å hatt den starlet-en.. hihi..

 

 

JEG VEIT!!!

Skulle hatt masse penger kunne vi tatt inn samtidig!!

Kjempe lyst på den 4FTE motoren fra starlet, er det samme motorfester, og girkassa sklir vel rett på pga samma blokka?

 

TØFT! :driving

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG VEIT!!!

Skulle hatt masse penger kunne vi tatt inn samtidig!!

Kjempe lyst på den 4FTE motoren fra starlet, er det samme motorfester, og girkassa sklir vel rett på pga samma blokka?

 

TØFT! :driving

 

Etter det jeg har hørt så er det samme fester på motorblokkene, girkassa bør byttes også siden det er så bra trekk i det kværnet,ellers passer vel den andre på. Drivakslene skulle overleve, men bytter gjerne dem og mens man er igang. Ledningsnett må jo byttes og da skulle man være imål, lite modding, men sikkert noen timer med banning fordet hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår