Gå til innhold

Hva hadde purken gjort?

Ranger emnet


rolfi

Anbefalte innlegg

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Soting av siderutene foran er vel lov,bare med svak soting?

 

nei, det er ikke lov uansett, bare fabrikksotede ruter som står i "kortet" er lov :)

 

 

Jeg tok å rev av solfilmen på frontruta i helga,men syntes ikke jeg ser så veldig mye dårligere jeg da men. Men nå er den da borte så får håpe dere er fornøyde...

HAHAHA :hammer

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare sånn at vis man ikke har for mørk soting foran gidder ikke onkel blå og gul å henge seg opp i det da?

 

det er jeg ikke sikker på, møter du en nazi så møter du en nazi!

- alle er jo ikke like, men reglene er der, og de sier NEI til slikt! :boxing

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg har sota frontrute, var no snakk om at han skulle få det i vognkortet, da var det ok

Sierra-> FuckedOnRaceDay

MR 2 '86-> Solgt

Celica 87-> Ribba -> Spiker

Charade-> Solgt tilbake

Citröen ZX -> borte

Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, husker når jeg var i filippinene i fjor.. Da var det soting av alle rutene for alle penga! Alle ruter, frontrute som bakrute, var sota veeeldig mørke.. Dette var noe nesten alle biler hadde gjort.. Men det vakke noe stort problem i mørket heller syntes jeg.. Dessuten var det mange som lagde provisoriske kikkehull i sotinga :P *le*

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår