Gå til innhold

Hva er det råeste bilspillet til Pc

Ranger emnet


sveigamekkar

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvor får dere tak i street legal redline?

har leita lenge etter det men det fins liksom ikke.

kunne en eller annen posta linken eller sakt meg ossen jeg får tak i det!! please

1992 Mazda Mx6 2.5i V6 <------ My car

...:::Det er ikke farten som dreper, men hvor fort du stopper:::...

Besøk http://www.mazda-ogn.org

 

har hatt:

Mazda 626 94 1.8 glx

volvo 242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GTR-spillene er helt sinnsykt bra simulatorer.. men det krever endel av deg som sjåfør, spillet viser ingen nåde hvis du kjører som idiot.. da er det rett ut av veien og totalvrak av en bil som etterfølge :)

 

Her er link til ett av spilla; GT-Legens (det siste): http://www.gt-legends.com/

 

 

Spillte endel Street Legal Redline.. morsomt spill siden man bygger opp bilene fra grunn av, eneste problemet er grafikkmotoren. Du kan ha verdens raskeste datamaskin, men grafikk OG lyd hakker som bare det.. synd egentlig, flott spill ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde laste ned alle patchene fra http://www.invictus.hu , spillet blir så mye bedre med alle patchene :)

Savner spillet der... har det, men er noe galt. Drivere eller et eller annet...

 

Takk, takk!

Kjøpte du det, eller lasta ned?

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får dere tak i street legal redline?

har leita lenge etter det men det fins liksom ikke.

kunne en eller annen posta linken eller sakt meg ossen jeg får tak i det!! please

 

Last ned en demo, bare søk i Google. Spiller du litt, eller bare går rett inn i startmenyen til filene, og kjøper spillet. Tror det skal funke greit...

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du engang kan påstå at richard burns rally er et bra spill er for meg uforståelig :(

 

  • Er vanskelig å sette opp bilene riktig, man må enten være "pit crew" i et rally team, eller bilmekaniker for å forstå dette
  • Helt umulig å styre med tastatur (til sammenligning har jeg rundet alle NFS opp til NFSU2 med å bruke tastatur)
  • Dårlig grafikk, og masete kartleser
  • Må fullføre skole for å låse opp baner/biler

 

Nei kom med noe bedre, mitt personlige favorittspill er forresten NFS hot pursuit (1 og 2)

 

Så det du sitter å sier er at spillet er dårlig fordi du ikke får det til?

Ett spill som er umulig å styre med tastatur, er ett bra spill. Det betyr at det er dritmorsomt med ratt.

 

Kjøp deg ett ratt og prøv spillet en gang til, så skal du se at det blir gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvor f*** får du de ekstra bilene i Street Legal fra? Er DRIT lei de som er der fra før av nå.

Har prøvd å lete litt, men jeg finner ingen ting. Hadde vært fint med en link eller no.

 

GOM-Team har de fleste addons til det spillet. De fleste er kompatible med 2.2.1 patchen, altså den nest siste, fordi de mener det er den beste versjonen av spillet. Sitter selv 45 biler tilgjengelig, og masse nye deler, både styling, felger og motormods. Og selvsagt V6 og V10 i tillegg til I4, I6, og V8 som er der fra før.

 

350Z1.JPG

350Zhood.JPG

 

Nå har jeg naturlig nok greid å fucke hele spillet med mine addons, så jeg må vel re-installere igjen. :lol

Kan bare ikke si det mange nok ganger, BACKUP OG TEST for hver ting som blir lagt til!

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elendig grafikk, men det viktigste er jo så klart selve spillet.

street legal 1 var iallefall morro det, men da jeg kom til 3. nivå, så var det noe feil med spellet, for da lagget det så mye at det bare var til å gi opp (og nei det er ikke pc'n som er for dårlig)

 

noen som har fått sjekka hvor lenge det nye nfs er morro å spille`? er dette et sånn "gøy i ei uke spill"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elendig grafikk, men det viktigste er jo så klart selve spillet.

street legal 1 var iallefall morro det, men da jeg kom til 3. nivå, så var det noe feil med spellet, for da lagget det så mye at det bare var til å gi opp (og nei det er ikke pc'n som er for dårlig)

 

noen som har fått sjekka hvor lenge det nye nfs er morro å spille`? er dette et sånn "gøy i ei uke spill"?

 

SL1 var så fullt av bugs at Invictus ga det opp, og heller leverte et nytt spill... Minnelekkasje er bare fornavnet! SL2 har lenge hatt samme problemet, men patchene har retta opp det meste. På bildene mine har jeg langt unna beste grafikken på, med de ettermarkets bilene som finnes blir for mange polygoner på en gang under race til at 512MB RAM klarer å holde følge...

 

NFS er morro å spille, og kan nok være det lenge, men selv savner jeg GATEBILENE. Å kjøre eksotiske superbiler kan jeg gjøre i GTR og Forza. Detta spillet skal liksom være litt underground street racing, og da holder det ikke med så få biler... Dem kunne beholdt alle bila i de forrige spilla, og lagt til de nye!

Men snuten er uhorvelig underholdende da! Det er nok det råeste på spillet!

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det råeste spillet til PC er uten tvil GT Legends (helt nytt, kom i oktober). Er mye mer realistisk enn Gran turismo (kan bla. justere dekktrykk), har syk grafikk, og helt realistiske lyder! Man kjører alle løpsbila fra 60-70 taller, bla. GT40, Corvette StingRay, Jaguar E-type + MYE mer... Er mange biler!

gå inn her for info, og last ned demo http://www.gtlegends.com

Lyden fra Corvetten er bare sykt rå!

There's no replacement for displacement

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, GTL er i en klasse for seg selv, men det som virker setter det spillet på toppen av kransekaka er at man kan kjøre endurance race online! Helt villt sier jeg bare!

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår