Gå til innhold

Phantom: Fiat Coupe Turbo


Phantom

Anbefalte innlegg

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hellakkering, stereo, felger og slikt kvalifiserer tydeligvis ikke til å få ligge på prosjektforumet, så regner med trafikken på denne tråden nå minsker hardt....

 

Desverre så går nok trafikken drastisk ned på grunn av det ja =/

 

Angående felger, vet du om det er mulig å få tak i de i 15/16" med 4x98 boltsirkel den dag i dag ?

 

Aldri sett BBS CH i 4x98 !!!

 

Hold de sølv, eventuelt "gull".. det hadde gjort seg =)

'93 Audi S2 Hybrid ! sZwei

'86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO"

'87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil !

[x2] Type 44 quattro avant + sedan

[x]'91 Audi Coupe quattro20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, det tør jeg ikke svare på..

 

Hm, jeg strides litt når det gjelder felgene, tror det kan bli bra i sort altså.. må ta en avgjørelse relativt fort..

 

Ellers så:

Lyktene mine fra Tyskland burde være her snart så det blir saker..

 

Monterte alt utenom subben som jeg mangler.. Tok ikke mer enn ett par timer siden alt av kabler allerede var der så var bare å måle litt for å finne rett kabel.. Så kommer finpussen og slik snart.. Velger å bygge det "Clean" og trekt i skinn uten at noe annet enn sub-elementet "opp ned" synes.

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fant hele lykter på ebay.de til noen få kroner. Har aldrig handlet der før, så jeg er ikke sikker på hvor stor tjangsen er for svindel.

 

Men alikevel, flassingen på lyktene mine er visst lamineringen som holder på å forsvinne. Har et bilverksted her som kan pusse vekk lamineringen og legge et lag med klarlakk. Det skal visst ordne problemet. Så jeg tenker jeg gjør det isteden for å kjøpe nye.

 

Hvordan er langlysene på bilden din forresten? Synest at mine er ganske svake iforhold til andre biler. Er dette med alle eller er det kun jeg som har dette problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler ikke at lyktene mine er svakere enn andre biler, eller... vel om du sammeligner med biler fra 2007 så er de nok det, men har ikke hatt noe problem.

 

Flassing er ikke noe jeg har opplevd, men misfarging har forekommet, har fikset det tidligere med å rubbe de med.. ett stoff jeg ikke husker i farta.

 

Lykter fra Tyskland finner du for ca 2500kr.. Men regner med det tar laaaang tid å få.. Bestilte baklyktene mine 15 feb. og ankom Norge 21 Feb.. Først i dag fikk jeg brev fra posten om fortolling, så de er treeeege

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldrig handlet på ebay før. Har funnet en del ting jeg har tenkt å bestille, men jeg vet ikke når jeg skal gjøre det. Har problemer med å finne skikkelige gulvmatter til coupe her i landet.

Fant noen ganske brukbare på ebay.

 

Har du fått målt HK på bilen nå eller?

 

Hm, ikke brukt ebay selv så vet lite om det. Bruker stort sett bare andre sider man kan shoppe på... Bruker matter fra hm, luisi elns i min med søm i blå som matcher bilen.

 

HK er ikke målt enda da jeg kjører på pigg, og sommerfelgene er til lakkering, så de ønsket ikke pigghjul på rulla...

 

Og baklyktene er ENDA ikke kommet.. grunnet postens utrolig raske fortollingsevne...

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår