Gå til innhold

Bamsemoms: Mistet lappen :(

Ranger emnet


Bamsemoms

Anbefalte innlegg

  • Svar 275
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gå til VG !

Dem spiser slike saker til frokost å ELSKER det :)

 

 

Uten bevis og ALENE (uten NOE SOM HELST vitne) kan ikke polti mannen gjøre en dritt !!

 

Han kan annmelde seg sivilt for å ha kjørt fort (ha sett deg kjørt fort)

Men uten noe vitne kommer han neppe lankt i den saken...

 

Har ikke politiet måling kan dem IKKE ta lappen..

Dem må ha meget konkrete bevis for å ta en lappe (mere en 3 uker)

innen 3 uker kan dem ta lappen fordi dem trodde du kjørte fort da (dumme regler)

 

men uansett dem kan ikke beholde den serlig lenge.. uten måling å heller var det ikke 2 polti folk på stedet !

Hadde en annen poltimann bekrefta at du kjørte fort hadde du sikkert kunne fått større bot eller mere straff...

 

men i dette tilfellet : NO WAY !!

 

Dessuten, forklar saken din til VG å dem kommer garantert til å puffe saken opp til 10 høns !!

 

sitat VG: "ung mann ble tatt av maktsyk poltimann fordi poltimannen ikke likte lyden fra bilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her håper jeg faen meg er i orden i morra ass! Det er best! Er det mulig for noen IDIOTER som driver den "sjappa" der... Blir så forbanna og oppgitt! :deng :ex_machin

 

De må jo for faen ha bevis, han kan ikke høre om noen kjører for fort, hvem som helst kan ha eksoslekkasje eller høl i potta, når du i tillegg kjører ungdomsbil og er ungdom så er man liksom dømt. Syntes du burde gå til en eller flere aviser uansett om du får den tilbake i morgen eller ikke, dette blir for DUMT!

 

Lykke til! Dette regner jeg bare med at ordner seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal coolen litt med å gå til aviser. Vente å se hva som skjer. Men får jeg ikke lappen så kan en av mulighetene å ta kontakt med VG eller Dagbladet.

 

Som nevnt så er dette noe av det sykeste jeg har vært borti.

De som kjenner meg vet at jeg er sta og hater uretferdighet.

 

Gir dere info om hva som skjer i morgen.

 

Takker igjen for all støtte rundt denne saken.

 

Setter virkelig pris på dette.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en av flere tusen hvert år som mister lappen. Tror nok VG eller Dagbladet gir litt f i saken din, for å si det sånn :) Med mindre du vet at politimannen var kjønnsoperert eller.no :) Det er ingenting spesielt i din sak, annet enn at den er en politisak nå.. Hvis de skulle skrevet om alle som mista lappen og var forbanna, måtte de ha ansatt flere folk hellothere

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en av flere tusen hvert år som mister lappen. Tror nok VG eller Dagbladet gir litt f i saken din, for å si det sånn :) Med mindre du vet at politimannen var kjønnsoperert eller.no :) Det er ingenting spesielt i din sak, annet enn at den er en politisak nå.. Hvis de skulle skrevet om alle som mista lappen og var forbanna, måtte de ha ansatt flere folk hellothere

 

Stemmer... Men men... Vil nå si at det hele er veldig galt vurdert.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politimannen var i sin fulle rett til å ta førerkortet ditt, de kan jo som sagt tidligere her i tråden konfiskere førerkortet ditt i 3 uker, uten noen som helst grunn.

 

Greit at det er maktmisbruk og til de grader irriterende, men de har altså lov til å ta fra deg lappen din og beholde den i 3 uker uten grunn. Satt på spissen kan de ta fra deg førerkortet ditt bare du er ute og går en tur, for å beholde det i 3 uker til de må sende det i retur eller gå til sak.

 

Edit: Men jeg skjønner frustrasjonen og syns det er innmari dumme regler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politimannen var i sin fulle rett til å ta førerkortet ditt, de kan jo som sagt tidligere her i tråden konfiskere førerkortet ditt i 3 uker, uten noen som helst grunn.

 

Greit at det er maktmisbruk og til de grader irriterende, men de har altså lov til å ta fra deg lappen din og beholde den i 3 uker uten grunn. Satt på spissen kan de ta fra deg førerkortet ditt bare du er ute og går en tur, for å beholde det i 3 uker til de må sende det i retur eller gå til sak.

 

Edit: Men jeg skjønner frustrasjonen og syns det er innmari dumme regler

 

Sant det. Men som nevnt så kan de egentlig ikke det heller. Han legger ved at jeg kjører for fort ut i fra lyden å bedømme. Men jeg har en avtale å ringe politijuristen i morgen for å få en klarhet i det hele. Og jeg kjørte ikke fort.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry bamsemoms, synes dette høres så dumt ut at det er bare å le av. Ta kontakt med advokat dersom det skal gå galt i morgen med politijuristen. Er sikkert en advokat som gjør det gratis også med tanke på at han vil skaffe seg et bedre navn. Saken er jo rimelig klar, derfor jeg er ganske sikker på at du får gratis advokat. Uansett, lykke til i morgen.

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår