Gå til innhold

Hvilke sidekjørt er dette?

Ranger emnet


VeGGiz

Anbefalte innlegg

det der er orginale toldeo GT skjørt..

 

Hvis du skal selge dine orginale toledo skjørt eller vet om så si fra :) ( må ha på golfen ! )

 

Takk for svar. Vet du hvor jeg kan få tak i disse?

Siden du skal ha Toledo skjørt på din golf, passer da Golf skjørt rett på min Toledo? Så hvis jeg finner skjørt til Golf3 på f.eks streetdesign.no, så passer de rett på?

 

Tenkte å skifte mine skjørt, men det er jo en grunn til det.. de er ikke strøkne akkuratt. Men vil du ha dem, kan du sikkert få dem for en 100-lapp, om jeg kjøper nye.

R-line 19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det blir litt vanskelig og få tak i GT skjørt, for Toledo GT er sjelden vare i de fleste land.

Toledo skjørt passer på golf 3, men riktignok med noe tilpassing.

Vet ikke helt åssen det blir med golf 3 skjørt på toledo, tror egentlig det kan bli litt vanskelig, siden man må modde toledoskjørtene en del for og få de over på golf 3.

Men det er jo lov og prøve :)

 

Vil GJERNE kjøpe skjørtene dine om du finner deg noen nye :)

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+- 178cm. Litt vanskelig og måle akkuratt, da de er litt forskjellige fra oppe og nede. Jeg målte heelt oppe.

 

 

178 cm her også..målte helt oppe..

Men golf 3 og toledo bygger jo på samme grunnplattforma, så det er vel litt logisk også :)

 

funnet deg noen sideskjørt enda..kan lete litt for deg også :)

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du likte formen på gt skjørtene, så er det jo noen likheter i disse

 

vann_kerscher_sideskjort_go.jpg

 

fåes hos :

 

vwcarconsult

 

 

de er til golf 3, men ville tro du skulle få de på uten så altfor stode modifikasjoner..

 

Ellers har autospar disse til en mer overkommelig pris...

 

http://www.autospar.no/show.asp?page=goxdb000-028-013.html

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke funnet nei.. Har ikke lett så veldig heller.. og de sidene jeg har tittet på, har jeg lett etter "universal" da jeg ikke visste at de passet.

 

Men vet ikke om/når jeg kjøper.. må passe med lommeboka + at jeg vil lakkere hele bilen, når jeg først skal lakkere noe.

 

Men om du finner noen tøffe, post gjerne linker her, eller send på pm :)

R-line 19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du likte formen på gt skjørtene, så er det jo noen likheter i disse

 

vann_kerscher_sideskjort_go.jpg

 

fåes hos :

 

vwcarconsult

 

 

de er til golf 3, men ville tro du skulle få de på uten så altfor stode modifikasjoner..

 

Ellers har autospar disse til en mer overkommelig pris...

 

.html]sideskjørt autospar

 

De kercher var drittøffe, men litt dyre for min lommebok.

R-line 19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår