Gå til innhold

Old school felg tråden, kom med bilder!

Ranger emnet


clone baby

Anbefalte innlegg

  • Svar 633
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tar jeg ikke heeeelt feil ligger de felgene i Troms, hvis eieren av bilen de fulgte opp med ikke har solgt dem ;) Er flotte felger, du kan si jeg hoppa litt da jeg så noen langt oppi fjellene i Spania.. :D

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Kanskje en shinings med med høyglanspolering kunne gjort susen? Må høre med fyren hvor breie de er og hva han skal ha for dem.

Monolog med konstabel før forelegg:

Ja konstabel jeg vet jeg kjørte med hodet ut av sidevinduet, men det kan du ikke straffe meg for. Det er jo mye tryggere enn at jeg ser ut hovedruten, for den er jo helt gjenfrosset.

Ikke mitt stolteste øyeblikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlimingsfelger.jpg

 

Noen som vet hvilke felger dette er?

 

Det er Fundo felger. Disse er til alt overmål norske og ble ihvertfall levert til både VW og Ford.

 

Av de jeg har sett egner de seg ikke spesielt til høyglanspolering da de er veldig grove i godset.

 

Stort sett var vel disse 5,5X13 og selger burde ikke forvente å få allverdens for de.

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

allycat er vel nevnt noen ganger, men er en skikkelig klassiker, som forøvrig ikke lages lenger?? i motsetning til ATS for eksempel...

 

begge settene er forøvrig til salgs eller byttes i 14-15" breie felger...[/img]

 

14-15" breie felger? VeiVals? hehe...

hvilken dim. er det på dem? og hvilken pris sikter du etter?

1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt*

1971 Datsun 1200 B110 *Solgt*

-Team Wreckless-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er fundo altså.

Men da vet man det, er ute etter noen felger som kan høyglanses og er rimelige, men som blir fin med mange timer med hardt ærlig arbeid :)

Må bare elske denne tråden her, mange av de deiligste felgene i verden her inne.

Monolog med konstabel før forelegg:

Ja konstabel jeg vet jeg kjørte med hodet ut av sidevinduet, men det kan du ikke straffe meg for. Det er jo mye tryggere enn at jeg ser ut hovedruten, for den er jo helt gjenfrosset.

Ikke mitt stolteste øyeblikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

allycat er vel nevnt noen ganger, men er en skikkelig klassiker, som forøvrig ikke lages lenger?? i motsetning til ATS for eksempel...

 

begge settene er forøvrig til salgs eller byttes i 14-15" breie felger...

 

Photo-0015.jpg

 

IMG_0807.jpg

 

SNV31192.jpg

 

IMG_0182.jpg

 

AllyCat lages enda ;) ca 3 tusen for 4 nye 7x13, er usikker på om man får tak i 8x13 :) Mye hadde du tenkt deg for et sett da? 8 eller 7 breie?

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14-15" breie felger? VeiVals? hehe...

hvilken dim. er det på dem? og hvilken pris sikter du etter?

 

14" eller 15" tom, breie felger (Altså minimum 8" bredde) var det jeg siktet til, uteble et komma midt oppi den håpløse formuleringen :)

 

har du noe i de dimensjonene er det bare å sende en PM med forslag!

 

AllyCat lages enda ;) ca 3 tusen for 4 nye 7x13, er usikker på om man får tak i 8x13 :) Mye hadde du tenkt deg for et sett da? 8 eller 7 breie?

 

sier du det?! link? lenge leve latskapen og ha angst for google :D

 

begge settene er 8-13 ET 0 - det ene har 155-70 dekk og det andre har nesten nye 175-50. 4k for sett 1, 5500,- for sett 2 tenkte jeg, og er høyst aktuelt å bytte i noe annet, fortrinnsvis i dimensjonene nevnt rett over

 

Har fått opp disse nå...

 

53_-1151144085.jpg

 

30_1672017565.jpg

 

 

hva skal du ha for revo-hjulene og hva er dimensjonene /ET/ dekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14" eller 15" tom, breie felger (Altså minimum 8" bredde) var det jeg siktet til, uteble et komma midt oppi den håpløse formuleringen :)

 

har du noe i de dimensjonene er det bare å sende en PM med forslag!

 

 

 

sier du det?! link? lenge leve latskapen og ha angst for google :D

 

begge settene er 8-13 ET 0 - det ene har 155-70 dekk og det andre har nesten nye 175-50. 4k for sett 1, 5500,- for sett 2 tenkte jeg, og er høyst aktuelt å bytte i noe annet, fortrinnsvis i dimensjonene nevnt rett over

 

 

 

 

hva skal du ha for revo-hjulene og hva er dimensjonene /ET/ dekk?

 

Ligger på det andre forumet også, det settet jeg har igjen er helt nytt. 195/45-14 Hankook dekk. ET 19 eller 24, boltsirkel 4 x 98 så her må du ha slingrebolter.

 

Har lagt dem ut for 7500,- Du kan få dem for 6000,-

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår