Gå til innhold

Dette blir kanskje støtende for noen av dere mustang eiere!

Ranger emnet


sons of haukeli

Anbefalte innlegg

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mustang er tøffe biler, de går bra, frem til 1972. Etter det må du opp et stykke på 80 tallet før de går greit.. Om ikke du trimmer opp, men det koster jo selvfølgelig $$$$$$..

Bensin måleren kan du bruke som en turteller, og understellet som en huske.. Nyere Mustang er noe HELT annet!

 

http://www.home.no/thomasmach1/jappsekillers.html

 

Hjemmesiden til en jeg kjenner, med et par bilder av Mustanger.. Sånn til info til de som sier at Amerikanere bare går rett frem, prøv å hold følge med en sånn! ;)

http://www.jdmperformance.no - norges billigeste tuning shop!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mustang 2 er møkk. Mustang fra 74 er faktisk litt tøff, men den er fortsatt ingen Mustang.. :| Den beste Mustangen mtp på design, var etter min mening 69 Fastback <3 Gjelder det Shelby er den siste ekte Shelby-Mustang 67. Etter 67 produserte FORD Shelby-mustangene..

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann...

 

Jeg er faktisk enig med dere, jeg syntes 82 modellen, alså lik min er fin etter litt jobb med den, men de andre 79-94 fox mustangene ser jævli ut...

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann...

 

Jeg er faktisk enig med dere, jeg syntes 82 modellen, alså lik min er fin etter litt jobb med den, men de andre 79-94 fox mustangene ser jævli ut...

Det jeg mener om mustangen din, er vel at den har et godt potensiale, har sett en 80-tallsmustang på drag, var ikke original for å si det slik ;) Gikk godt.

Men, det er ingen Mustang :(

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er veldig få Mustanger fra midten på 70-tallet til midten av 90-tallet som er mye å se på.

(Denne tråden skulle kanskje ha vært flyttet til Ford Mustang forumet istedet for å være i Shelby Mustang forumet...)

"Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort."

George Best

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Det jeg mener om mustangen din, er vel at den har et godt potensiale, har sett en 80-tallsmustang på drag, var ikke original for å si det slik ;) Gikk godt.

Men, det er ingen Mustang :(

 

Er akuratt det det faktisk er, en Ford MUSTANG!

Selv om den ikke ser ut som en Fastback fra 1968, er det faktisk Mustang! onfiredevi

http://www.jdmperformance.no - norges billigeste tuning shop!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men uansett! Syns dere som meg at ford totalt ødela mustangen på 80-tallet?

 

Liker ikke Mustanger mellom, tja, 1969 (da den første typen gikk ut) og 2005 (den nye retro-bilen). Top-of-the range Mustangene fra 1980 har visst et prima tuning-potensial har jeg hørt, men de fleste Mustangs var bare crap.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi...denne tråden syntes jeg faktisk var moro :) Jeg merker det er mange som ikke har mye peil her, da hadde jeg heller holdt munn :)

 

Mvh Ottesen

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
jeg er å enig... liker best 67-68modellen je.. har "selv" en 68mod.mustang fastback..ombygget til shelby,302 boss,roller... liker den godt.. pappa sin egentlig,men oxo min når je føler for d!!!

 

 

"ombygget til shelby, 302 boss, roller" ?

Shelby og boss er noe HELT forskjellig.. du kunne få begge med 302, men dette var bare motor størrelsen..

http://www.jdmperformance.no - norges billigeste tuning shop!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår