Gå til innhold

Konkuranse #25 Voting

Ranger emnet


MSpeed

Anbefalte innlegg

Her legger dere bildene deres.

 

Bruk Imageshack, og bruk den koden slik at man kun får et lite thumbnail som man kan trykke på. Slik at det blir mye lettere for folk å åpne denne siden og se på alle bidragene.

 

Her skal det kun være bilder. Ingen komentarer eller noe sånt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir egentlig aldri fornøyd. :hammer

Men jeg får se hva tiden strekker seg til.

Morsom konk da.. litt utfordring.

 

Her er ihvertfall min WIP.

 

konksubaru2jd_2_2z3fs4p_thumb.jpg

Klikk på bildet for å åpne i stor str.

Gi meg noen kommentarer på "feil" jeg ikke ser.

 

bildet mitt forsvinner en og annen gang. av en merkelig grunn, men linken og det store bildet er der fortsatt. bare å klikke på bildet.(eller dden røde xèn

Skrevet av meg!Laget i photoshop CS3/4 Eller 3dsmax

91 Peugeot mini 206. doh

96 Golf III

98 Golf IV Cab ( nå med anlegg )

09 Mercedes CLS 320Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Musti kan du slette den første posten din? skal kun være en post av deg her og i den posten skal det ferdige bildet være...

MoRt1N og Soberg kan dere vennligst poste bildet deres med en thumbnail? blir mye lettere for andre å åpne denne siden og se på alle moddene...

 

MSpeed - konksubaru258tq.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Musti kan du slette den første posten din? skal kun være en post av deg her og i den posten skal det ferdige bildet være...

MoRt1N og Soberg kan dere vennligst poste bildet deres med en thumbnail? blir mye lettere for andre å åpne denne siden og se på alle moddene...

 

MSpeed - konksubaru258tq.th.jpg

 

 

Den bilen der er jo urealistisk. Hjula kan jo ikkke gå rundt, men ellers en veldig fin mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår